۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۶۵۳۷۷۴
حجت الاسلام قطبی:

حرم اهل بیت به وسعت عالم هستی است

حرم اهل بیت به وسعت عالم هستی است
رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در یادداشتی با اشاره به بازگشایی حرم اهل بیت(ع) وسعت جهانی و معنوی حرم اهل بیت(ع) را یادآور شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمد قطبی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در یادداشتی اختصاصی برای خبرگزاری رسا، به وسعت معنوی حرم ائمه اطهار(ع) و ارتباط با ایشان در سرتاسر جهان اشاره کرد.

متن یادداشت حجت الاسلام قطبی بدین شرح است:

 این روزها دلتنگ ضریح و مضجع شریف حضرات معصومین شده‌ایم و برای باز شدن حَرم لحظه شماری می‌کنیم، ولی یادمان رفته که حَرم و حریم اهل بیت علیهم‌السلام نه در و دیوار و ساختمان حرم، که همه عالم هستی است.

 حضرات اهل بیت به اذن خداوند متعال با روح معنوی خود همه جا حضور دارند همه کس را می‌بینند و همه چیز را می‌شنوند، اراده ایشان در امتداد اراده خداوند متعال قرار دارد و شفاعت‌شان می‌تواند همیشه و همه‌جا ساری و جاری باشد، همه عالم حَرم آنان است و هر جا دل شکسته‌ای باشد و آه دل‌سوخته‌ای بلند شود مورد توجّه ایشان قرار می‌گیرد. چه زیباست در این شب‌های پایانی ماه مبارک رمضان و شبهای نزول قرآن کریم هر کجا هستیم دل‌هایمان را متوجّه انوار مقدّسه اهل بیت علیهم‌السلام کنیم و ولایت جهانی را با ظهور حضرت حجت علیه السلام طلب کنیم.

آرزو کنیم دنیا آرام و قرار بگیرد و سرنوشت انسان‌ها، با ایمان و معنویت گره بخورد، دعا کنیم در جنگِ خیر و شرّ، برنده‌ی اصلی خِیر باشد و انسان‌های شرور به سزای عمل خود برسند و خیرات عالمگیر شود. دعا کنیم فقر رخت بر بندد و فقرا آب گوارا از گلویشان پایین برود. دعا کنیم حاکمان ظالم مقهور شوند و حاکمان عادل بر جهان حکمرانی کنند. از خداوند بخواهیم نظام جمهوری اسلامی ایران در اداره دیندارانه‌ی جامعه سربلند و سرافراز شود و مشکلات و موانع از پیش پایش برچیده شود، دعا کنیم و دعا کنیم و دعا کنیم، و اوست که اجابت خواهد کرد./1304/د102/ب1

محمد قطبی

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات