۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۶۵۳۸۸۱
امام جمعه دزفول:

تیپ ۲۹۲ زرهی ارتش بخشی از پازل مقاومت مردم در برابر رژیم بعث بود

تیپ ۲۹۲ زرهی ارتش بخشی از پازل مقاومت مردم در برابر رژیم بعث بود
امام جمعه دزفول با اشاره به نقش تیپ ۲۹۲ زرهی در دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: تیپ بخشی از پازل مقاومت مردم در برابر رژیم بعث بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید محدعلی قاضی، امام جمعه دزفول، صبح امروز در آئین افتتاحیه پروژه مهر ولایت ۲۶۰ واحدی قمر بنی هاشم نیروی زمینی ارتش در دزفول با اشاره به نقش تیپ ۲۹۲ زرهی در دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: تیپ بخشی از پازل مقاومت مردم شهرستان بود و رشادت طلبی و شهادت طلبی‌های آن هرگز فراموش نمی‌شود.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه دزفول، شهر فرصت‌ها و برای دشمنان در جنگ تحمیلی اهمیت ویژه‌ای داشت، خاطرنشان کرد: نیرو‌های مسلح در جنگ ۸ ساله افتخار آفریده و کشور را سرافراز کردند و عزت، سربلندی و استقلال را به میهن بازگردانند.

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول با بیان اینکه مردم شهرستان موشک ها را به جان خریده، اما عقب نشینی نکردند، بیان داشت: امروز این که کشتی هایمان علی رغم تهدید‌های استکبار جهانی، با صلابت و عزت پوزه استکبار را به خاک می‌مالند و سرافرازانه در سواحل ونزوئلا پهلو می‌گیرند؛ درس عزت را به جهانیان می‌آموزند.

حجت الاسلام قاضی گفت: پهلو گرفتن کشتی هایمان در سواحل ونزوئلا به خاطر صلابت، عزت و سربلندی نیرو‌های مسلح و استقامت و پایداری ملت است.

وی با بیان اینکه تیپ ۲۹۲ زرهی را به عنوان یک بخش از شهرستان می‌دانیم، تصریح کرد: همه خدمات تیپ را مسؤولان شهرستان با میل و رغبت انجام می‌دهند و چنین پیوند و وحدتی سرآمد و سبب شد تا دزفول پس از دفاع مقدس نیز بدرخشد./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات