۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۶۵۳۸۹۳
فرمانده نیروی زمینی ارتش:

معنای عملیاتی ولایت محوری، تحقق منویات رهبری است

معنای عملیاتی ولایت محوری، تحقق منویات رهبری است
امیر حیدری با اشاره به اینکه ولایت محوری، از شعار‌های مطرح در نیروی زمینی است، گفت: معنای عملیاتی ولایت محوری، بر زمین نماندن منویات رهبری است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش، صبح امروز در آیین افتتاح پروژه مهر ولایت ۲۶۰ واحدی قمر بنی هاشم دزفول، با اشاره به اینکه ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری شعار‌های مطرح شده در نیروی زمینی است، بیان داشت: باید همچون یک شمع پیرامون ولایت بچرخیم و بسوزیم و فنا شویم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: معنای عملیاتی ولایت محوری آن است که به سوی تحقق منویات رهبری که تاکنون محقق نشده پیش برویم که یکی از آن‌ها رسیدگی به معیشت کارکنان ارتش است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه خانه‌های سازمانی یکی از ارکان معیشتی است، عنوان داشت: عزیزانی که در این خانه‌ها سکونت خواهند کرد دیگر نیازی به اختصاص ثلث حقوق شان برای اجاره خانه را ندارند و می‌توانند آن را در امور دیگر صرف کنند.

امیر حیدری در رابطه با عدالت محوری اظهارداشت: عدالت بدین معنا که نگاهی عادلانه به نیروی زمینی داشته باشیم و ببینیم در کجا بیشتر سرمایه گذاری و کار کرده و سریع تر و محکم تر گام برداریم تا به یک توازن تقریبا متناسب دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه باید انسان‌های شایسته را در انتصابات مورد رعایت قرار دهیم، ادامه داد: نیروی زمینی در قالب ۳۰ طرح لبیک به اوامر رهبری اداره می‌شود، همه اوامر حضرت آقا در ۳۰ طرح خلاصه و به معظم له نشان داده شد و با دستان شان مصوب کرده و با بیانات شان تشویق مان نمود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه جان‌ها را در مسیر ولایت و ولایت محوری تقدیم می‌کنیم، اضافه کرد: رهبر انقلاب، به همگان جرأت و شهامت داد./۹۴۵۶/پ310/ف
حاتم شرفی
ارسال نظرات