۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۶۵۴۰۹۹
امام جمعه الشتر:

مجلس تراز انقلاب اسلامی به فکر رفع مشکلات مردم است

مجلس تراز انقلاب اسلامی به فکر رفع مشکلات مردم است
امام جمعه الشتر به بیان ویژگی های یک مجلس انقلابی و کارآمد پرداخت و گفت: مجلس تراز انقلاب به فکر رفع مشکلات مردم است.

حجت الاسلام سیدسجاد موسوی، امام جمعه الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مجلس عصاره تفکرات فضائل یک ملت است.

وی ادامه داد: ملتی که 40 سال است زیر چتر ولایت با وجود همه سختی ها، تحریم ها و بحران ها در برابر دنیای استکبار ایستادگی کرده، شایسته بهترین ها است.

وی اظهار داشت: برای تحقق این بهترین ها تفکر انقلابی لازم است، تفکر انقلابی بر اساس اندیشه فکری امام راحل و رهبر معظم انقلاب باید در راستای خدمت به ملت و با برنامه ریزی پیش گرفته شود.

امام جمعه الشتر اظهار داشت: مشکل امروز جامعه اقتصاد و معیشت مردم و اشتغال و ازدواج جوانان است، این مشکلات باید در اولویت قرار گرفته شود و سایر قوا برای تحقق تفکر انقلابی و رفع مشکلات جامعه باید با مجلس شورای اسلامی هم افزایی کنند.

وی تصریح کرد: ابتدا باید قانون خوب مصوب شود و سپس با اجرا و نظارت بر قانون اجرا شده در تحقق مجلسی انقلابی و کارآمد نقش آفرینی کرد.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: مجلس تراز انقلاب و کارآمد باید در تصویب قانون به رفع مشکلات مردم و جامعه توجه داشته باشد و در زمینه خدمت رسانی به مردم که پشتوانه نظام جمهوری اسلامی هستند، مدیریت و برنامه ریزی داشته باشند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات