۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۶۵۴۱۶۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

کانون های مساجد ظرفیتی عظیم در زمینه توسعه فرهنگ جامعه هستند

کانون های مساجد ظرفیتی عظیم در زمینه توسعه فرهنگ جامعه هستند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیتی عظیم در زمینه توسعه فرهنگ جامعه هستند و با برنامه ریزی از این ظرفیت استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، احمد حسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ظهر امروز در همایش تجلیل از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با اشاره به تأکید رهبری در حوزه فرهنگ و هنر گفت: این مهم نشان از اهمیت مسائل فرهنگی و اقتصادی است.

وی انقلاب اسلامی را انقلاب فرهنگی خواند و افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد در توسعه و تقویت فرهنگ جامعه نقش بسزایی دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به فعالیت مؤثر کانون ها در جذب جوانان و انجام برنامه های فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: این برنامه ها لازم است که تقویت و تداوم یابند.

وی به اهمیت جذب جوانان در کانون مساجد و تربیت نسلی انقلابی اشاره و خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد از جذب حداکثری جوانان و نوجوانان غافل نشوند.

فتایی اظهار داشت: با تربیت نسلی انقلابی و کارآمد جلوی رواج آسیب های اجتماعی گرفته می شود و نسل جوان در برابر این آسیب ها مصون خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 400 کانون فرهنگی هنری مسجد در استان فعالیت دارند و این تعداد ظرفیت خوبی در تربیت نسلی انقلابی است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات