۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۵۴۲۶۸
رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی:

رهبر انقلاب کشور را از مهلکه های مختلف نجات داده اند

رهبر انقلاب کشور را از مهلکه های مختلف نجات داده اند
حجت الاسلام حسینیان گفت: حمله موشک های ایرانی به پایگاه های آمریکا که در تاریخ بی سابقه است، نشانه اراده و مدیریت صحیح و مقتدرانه رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام روح الله حسینیان رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی، امروز در آیین رونمایی از کتاب سند انتخاب که در کتابخانه پارک شهر برگزار شد، گفت: ولایت اولیای الهی و فقها فصل جامع اسلام است و بدون شناخت ولایت اسلام شناخته نمی شود.

وی افزود: آن شبهه ای که در مساله خاتمیت پیامبراکرم(ص) مطرح می شود که با رحلت رسول الله(ص) تشریع و قانون گذاری منقطع می شود؛ شیعه مخالف این نظر و عقیده باطل است و می گوید درست است که باب وحی بسته شده اما باب الهام و علوم انتقالی از رسول الله(ص) به امامان معصوم(ع) باز شده است و با خاتمیت تشریع و تبیین دین تمام نمی شد ولایت فقیه نیز ادامه همان خاتمیت است که تا ظهور امام زمان(عج) باز خواهد ماند.

حجت الاسلام حسینیان با تاکید بر اینکه شیوه انتخاب رهبری در حاکمیت اسلامی دموکراتیک‌ترین نوع انتخاب در تاریخ بشر است، عنوان کرد: مردم با کشف علم، تقوا و مشی دینی امام راحل بود که ایشان را به عنوان رهبر انتخاب کردند. این شیوه نه توسط ملکه صورت گرفت و نه توسط و احزاب و گروه های سیاسی بلکه با کشف مردم کوچه و بازار رهبری امام مشخص شد و ملت به رهبری ایشان ایمان آوردند.

رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با بیان اینکه انتخاب رهبری معظم انقلاب منطقی ترین انتخاب بود، اظهار داشت: مردم تعدادی از خبرگان را انتخاب کردند و فردی که دارای شرایط رهبری بود برای رهبری ملت انتخاب شد. اگر روزی دنیا به این باور برسد که مسؤولان خودشان را توسط آگاهان انتخاب کنند دیگر شاهد رهبرانی امثال ترامپ نخواهند بود.

وی تاکید کرد: حمله موشک های ایرانی به پایگاه های آمریکا که در تاریخ بی سابقه است و اینکه ترامپ بگوید هیچ مشکلی برای ما پیش نیامده است نشانه اراده و مدیریت صحیح و مقتدرانه رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام حسینیان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب توانسته اند تا کنون کشور و انقلاب اسلامی را از مهلکه های مختلف نجات دهند.

رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی بیان داشت: کتاب سند انتخاب مستندترین کتاب و دندان شکن ترین پاسخ به شبهاتی است که حول محور انتخاب رهبری بیان می کنند این کتاب به قلم محسن سام نوشته شده بسیار کتاب روان، ساده، قابل فهم، ادبی و مستند است./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات