۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۶۵۴۴۹۱
امام جمعه سوسنگرد:

مکتب امام، ملت‌های استقلال طلب را به سوی عزت و آزادی سوق می‌دهد

مکتب امام، ملت‌های استقلال طلب را به سوی عزت و آزادی سوق می‌دهد
امام جمعه سوسنگرد گفت: مکتب جهاد و شهادتی که امام راحل (ره) پایه گذاری کرد، ملت‌های استقلال‌طلب را به سوی آرمان عزت و آزادی سوق می‌دهد.
حجت الاسلام علی شمیل پور، امام جمعه سوسنگرد، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه ۱۴ خردادماه روز فراق رهبر جنبش بیداری اسلامی و بنیانگذار شکوهمندترین انقلاب است، اظهارداشت: با وجود آنکه چندین سال از ارتحال رهبر عدالت خواهان و حامی مستضعفان می‌گذرد، اما صدای او همچنان در گوش زمان جاری است.

امام جمعه سوسنگرد عنوان داشت: مکتب جهاد و شهادتی که امام راحل (ره) پایه گذاری کرد، اکنون پرچمی است که ملت‌های استقلال‌طلب از سوریه تا عراق و لبنان تا یمن را به سوی آرمان عزت و آزادی سوق می‌دهد.

حجت الاسلام شمیل پور ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی امروز میراث نهضت امام خمینی (ره) است که با قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ آغاز و با پیروزی انقلاب اسلامی معماری اولین نظام اسلامی را به منصه ظهور رساند.

وی با بیان اینکه امام راحل از میان مردم برخاست، با مردم زیست و در نهایت یک نظام مردم‌سالار دینی را به یادگار نهاد، اضافه کرد: امید است اعتلای نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی تحت فرامین و منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و پاسداری از آرمان‌های والای آن حاصل شود. /۹۴۵۶/ت303/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات