۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۳
کد خبر: ۶۵۴۵۴۵
آیت الله حیدری مطرح کرد؛

درماندگی استکبار جهانی در برابر جبهه مقاومت

درماندگی استکبار جهانی در برابر جبهه مقاومت
آیت الله حیدری با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی به برکت امام بنیان گذاشته شد، گفت: اکنون بیداری اسلامی منطقه را در بر گرفته و جبهه مقاومت اسلامی و امید مسلمانان شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مجلس خبرگان رهبری، امشب در ویژه برنامه نورالولایه صداو سیمای مرکز خوزستان عنوان داشت: امام خمینی (ره) در زمانی که قدرت‌های شرق و غرب کشور‌ها را چپاول می‌کردند پرچم اسلام، ایستادگی و استقلال را برافراشت.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امام راحل به یقین یکی از ده چهره بزرگ و برتر تاریخ اسلام پس از ائمه معصومین است، اظهار داشت: امام با حضور ملت بزرگ ایران در صحنه توانست نظام طاغوت شاهنشاهی را سرنگون و بر ویرانه‌های آن نظامی نوین مبتنی بر جمهوریت و اسلامیت بنا کند.

آیت الله حیدری با بیان اینکه ولایت فقیه استمرار ولایت اهل البیت است، خاطرنشان کرد: این همان سیره اسلام اصیل و ناب محمدی است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی به برکت جمهوری اسلامی بنیان گذاشته شد، بیان داشت: اکنون بیداری اسلامی منطقه را دربر گرفت و اکنون جبهه مقاومت اسلامی به امید ملت‌های مسلمان تبدیل شده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جبهه استکبار جهان در برابر مقاومت درمانده و شکست خورده است، گفت: امام یک شخصیت فیلسوف، ادیب، فقیه، مجاهد، مدیر و سیاست مدار است و تلاش‌ها و دستاورد‌های بسیاری در زمانی که طواغیت و مادیات گسترده شده بود، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و اسلام را دوباره زنده کرد./۹۴۵۶/پ310/ف
حاتم شرفی
ارسال نظرات