۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۶۵۴۵۸۹
شهید موسوی در وصیت نامه خود خطاب به مردم؛

جدایی روحانیت از مردم سبب ضربه به انقلاب می شود

جدایی روحانیت از مردم سبب ضربه به انقلاب می شود
شهید سید حشمت الله موسوی در وصیت نامه خود خطاب به مردم می گوید روحانیت را از مردم جدا نسازید که این جدایی به انقلاب ضربه می زند.

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، شهید سید حشمت الله موسوی، متولد 1342 که در 30 تیرماه 1364 در منطقه  دربندیخان به شهادت رسیده است.

در ادامه بخشی از وصيتنامه شهيد سیدحشمت الله موسوي ارائه می شود:

بسم الله الرحمن الرحيم

من المؤمنين رجال صدقوا ما عاهدوا الله عليه فمنهم من قضي نحبه و منهم من ينتظر و ما بدلوا تبديلا (سوره احزاب آيه 22)

برخي از آن مؤمنان بزرگ مرداني هستند كه به عهد و پيماني كه با خدا بستند كاملاٌ وفا كردند پس برخي بر آن عهد ايستادگي كردند(تا براه خدا شهيد شدند) و برخي به انتظار فيض شهادت مقاومت كردند هيچ عهد خود را تغيير ندادند.

خدا را بر اين نعمتش شكر و سپاس مي گويم كه با اين بنده معصيت كار خود به فضل و رحمت برخورد كرد چون فضل و رحمت شايسته توست كه به اين بنده توفيق اينكه با ياران امام زمان(عج) باشم و به خاطر اسلام دركنار آنان قرار گيرم.

ما هر چقدر فداكار و جانثار باشيم نمي توانيم دين خود را به اسلام ادا كنيم و از حضرت بقيه الله الاعظم(عج) معذرت ميخواهم كه نتوانستم پاسداري باشم كه شما مي خواهيد.

ما هرچه داريم از وجود مقدس حضرت امام زمان(عج) و نائب او حضرت امام خميني است.

ملت عزيز اسلام قدر خودتان و عظمت اين انقلاب اسلامي را بدانيد و از انقلاب اسلامي با تمام وجود دفاع كرده چه از مال و جان نثار كردند براي اين انقلاب.

ملت حزب الله ما بسيج باشيد تا پيروزي بزرگ نصيب شما شود و هيچ وقت از خط ولايت فقيه و فرمان او سرپيچي نكرده و تمام وجودتان را در اختيارش قرار دهيد.

برادران عزيز پاسدار قدر و منزلت خودتان را بدانيد و شكرگذار اين نعمت پاسداري از حريم اسلام باشید كه هركسي لياقت و توفيق اين كار را ندارد و اي عزيزان امام خودتان را از روحانيت و مردم جدا نسازيد كه پشتوانه سپاه اين ها هستند و جدا شدن از هر كدام ضربه بر سپاه و انقلاب وارد مي کند.

تواضع را در بين خودتان و مردم زياد كرده تا عزت و بزرگواري خودتان حفظ شود و اي ياران امام مراسم دعا و قرآن را در سپاه بيشتر كنيد تا نورانيت سپاه بيشتر شود و از كسب علم و تقوا هيچ وقت خستگي به خود راه ندهيد.

و از پدر و مادرم و اعضاي خانواده ام طلب عفو و مغفرت دارم و اميدوارم كه مرا حلال كنند و حلاليت براي من بطلبند.

و اما اگر فرزندي خداوند منان مصلحت ديد و عنايت فرمود در امر تربيت درست و اخلاق كامل اسلامي فرزندم مواظبت نموده از پروردگار توفيق اطاعت و كسب علم و تقوا براي همگي شما را دارم و از خداوند بزرگ مي خواهم شهادت در راهش را نصيب اين بنده ذليل و ناتوان عنايت فرمايد.

طلب عفو و مغفرت دارم، پروردگارا اسلام و مسلمين را پيروز بفرما، خداوندا كربلا و قدس عزيز را بدست رزمندگان اسلام پيروز بفرما، خدايا فرج مولا و آقاي ما امام زمان(عج) نزديک بفرما./9451/د102/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات