۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۶۵۴۵۹۴

برگزاری جشنواره شعر امام خمینی در لبنان

برگزاری جشنواره شعر امام خمینی در لبنان
جشنواره شعر امام خمینی (ره) همزمان با سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در بیروت آغاز شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، همزمان با سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) عارف عالم و رهبر شجاع انقلاب اسلامی، جمعیت ابداع لبنان با همکاری جمعی از ادیبان و شعرای لبنانی و انجمن شاعران فاطمی، جشنواره شعر امام خمینی (ره) را با عنوان «النافذ البصیرة» با مشارکت ۳۸ شاعر از کشورهایی همچون لبنان، ایران، عراق، سوریه، یمن و فلسطین آغاز کرد.

شعرا اشعاری را که در وصف امام خمینی (ره) سروده‌اند می‌توانند برای این جشنواره ارسال کنند.

 

بر اساس این گزارش، علی عباس از شاعران لبنانی و رئیس جمعیت ابداع لبنان درباره این جشنواره و شرکت‌کنندگان در آن اظهار داشت: اکنون که با سختی همه جانبه جهانی روبرو هستیم، اهل مقاومت باید شرف و کرامت و عظمت مستضعفان را از پنجره بصیرت که همان امام خمینی (ره) به گوش همگان برسانند و ما امروز این عظمت را در این عبد صالح در حاکمیت الهی و انسانی مشاهده می‌کنیم.

وی همچنین در ادامه سخنانش از همکاری تمام کسانی که در برگزاری این جشنواره یاری رساندند و خصوصاً شعرای شرکت‌کننده در این جشنواره قدردانی کرد.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند اشعار عربی خود را از ۸ تا ۱۲ بیت به همراه اسم و تصویر خود از طریق واتساب به شماره ۰۰۹۶۱۷۰۹۰۱۲۹۰ جمعیت ابداع لبنان ارسال کنند./826/د102/ب1

ارسال نظرات