۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۶۵۴۸۰۲
حجت الاسلام صالحی مطرح کرد؛

مدیریت لیبرالی و غرب‌گرا؛ سد راه پیشرفت و تحول

مدیریت لیبرالی و غرب‌گرا؛ سد راه پیشرفت و تحول
حجت الاسلام صالحی با بیان این که با مدیریت لیبرالی و غربگرا نمی‌توان به پیشرفت و تحول در کشور امید بست، گفت: راه پیشرفت کشور تکیه بر تفکر و مدیریت جهادی و انقلابی است.
حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی (ره) ساری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، راه پیشرفت کشور را مدیریت جهادی با تکیه بر تفکر انقلابی دانست.
 
وی با بیان این که با مدیریت لیبرالی و غربگرا نمی‌توان به پیشرفت و تحول در کشور امید بست، افزود: اگر امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف به پیشرفت‌های بسیاری دست پیدا کرده، ناشی از تکیه بر تفکر و مدیریت جهادی و انقلابی است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه عده ای، مسیر پیشرفت کشور را در وابسته بودن به غرب می‌دانند، ادامه داد: این در حالی است که وابستگی نتیجه‌ای جز ذلت و بدبختی برای ملت‌ها نخواهد داشت.
 
حجت الاسلام صالحی با بیان این که وضعیت امروز بسیاری از کشور‌های عربی منطقه محصول وابستگی به غرب است، خاطرنشان کرد: پیشرفت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی، نتیجه استقلال و دوری از وابستگی است.
 
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی (ره) ساری با اشاره به این که امروز در عرصه اقتصادی کشور بیش از سایر بخش‌ها نیازمند تحول خواهی هستیم، تصریح کرد: راه تحول در بخش اقتصادی تکیه بر توان و ظرفیت داخلی است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که علی‌رغم تأکیدات ویژه مقام معظم رهبری در طی سال‌های اخیر متأسفانه برخی‌ها در داخل کشور همچنان بر طبل مذاکره و ارتباط با غرب می‌کوبند، خاطرنشان کرد: برجام نتیجه اعتماد به آمریکا و سران کشور‌های اروپایی بود.
 
حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که متأسفانه دل بستن به برجام موجب از دست رفتن بسیاری از فرصت‌ها در کشورمان شد، بیان داشت: علی‌رغم همه این فرصت سوزی‌ها عده‌ای همچنان به دنبال مذاکره با اروپا هستند که نتیجه‌ای جز از دست رفتن فرصت‌ها برای ملت ما نخواهد داشت.
 
وی با بیان این که راه پیشرفت و توسعه کشور، دل بستن به ظرفیت‌های داخلی است نه برجام و وعده‌های بی پشتوانه کشور‌های غربی، تصریح کرد: مسؤولان به جای سخنرانی و شعار تلاش کنند کمی از مشکلات اقتصادی مردم کاسته شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران تقویت تفکر جهادی و انقلابی در بخش‌های مختلف کشور را یک ضرورت مهم دانست و ادامه داد: اگر در هشت سال دفاع مقدس، علی‌رغم آن شرایط سخت اقتصادی و جنگی، توانستیم کشور را به بهترین نحو مدیریت کنیم، وجود تفکر انقلابی و جهادی در میان مدیران کشور بود.
 
حجت الاسلام صالحی با بیان این که مدیران و مسؤولان کشورمان باید بدانند اعتماد به غرب اشتباهی راهبردی و استراتژیک است، خاطرنشان کرد: این اشتباه با پافشاری عده‌ای در مذاکرات برجام تکرار شد که متأسفانه هیچ نتیجه‌ای جز تشدید تحریم‌ها و جسور شدن آمریکای جنایت کار برای کشورمان در پی نداشته است./950/ت310/ف
افشین ایمانی
ارسال نظرات