۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۶۵۴۸۳۵
نماینده فردوس در مجلس:

مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم در مجلس یازدهم پیگیری می‌شود

مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم در مجلس یازدهم پیگیری می‌شود
نماینده مجلس با بیان اینکه در حال حاضر مهم‌ترین مطالبه جوانان اقتصاد، اشتغال و مسکن است، ادامه داد: اقتصاد، معیشت و مسکن جوانان در مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌شود.

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی، نماینده مردم فردوس، سرایان، بشرویه و طبس در مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی،  با اشاره به امکانات و فرصت‌ها و ذخایر خدادادی خراسان جنوبی، اظهار داشت: با توجه به اینکه ذخیره معدنی استان در طبس وجود دارد ما باید از این فرصت‌ها برای توسعه و پیشرفت استان استفاده کنیم.

وی افزود: در حقیقت اگر با عدالت و صادقانه عمل کنیم می‌توانیم با کمک نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و استاندار خراسان جنوبی این استان را به یک استان پیشرفته و الگو تبدیل کرده و بدین طریق زمینه تبدیل خراسان جنوبی به محور توسعه شرق را فراهم کنیم.

حجت‌الاسلام نصیرایی اضافه کرد: زیرساخت‌ها و فرصت‌های بسیاری در شهرستان‌های غرب استان وجود دارد که در مجلس شورای اسلامی پیگیری کرده و تا رسیدن به نتیجه مطلوب از پای نخواهم نشست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مهم‌ترین مطالبه جوانان خراسان جنوبی اقتصاد، اشتغال و مسکن است، ادامه داد: اقتصاد، معیشت و مسکن جوانان استان مهم‌ترین مواردی هستند که در مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌شوند.

حجت‌الاسلام نصیرایی تأکید کرد: البته برای تقویت این موارد در سطح استان باید همه مسؤولان پای‌کار بیایند تا بتوانیم با همکاری و همدلی این موارد را در استان رونق دهیم و بدین طریق باری هرچند اندک از روی دوش جوانان استان برداریم.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین بحث بهداشت و درمان و تأمین زیرساخت‌های معدنی شهر طبس و راه‌های مواصلاتی بشرویه و سرایان را در مجلس یازدهم شورای اسلامی پیگیری می‌کنیم.

حجت‌الاسلام نصیرایی با اشاره به مشکلات شهرستان طبس، خاطرنشان کرد: متأسفانه زیرساخت‌های بهداشتی شهرستان طبس به نسبت جمعیت و گردشگران آن بسیار ضعیف است که در کنار مشکلات جاده‌ها و زیرساخت‌های معدنی پیگیری می‌شود.

وی افزود: در خراسان جنوبی هر شهرستان دارای مشکلات مختلف و متفاوتی است به‌عنوان‌مثال شهرستان بشرویه که در چند سال گذشته محلی برای عبور و مرور مسافران و گردشگران بود اکنون این شهرستان در بن‌بست جاده‌ای قرارگرفته است و هرروز مشکلات جدی برای این شهرستان پیش می‌آید.

نماینده مردم فردوس، سرایان، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: با توجه به اینکه مسیر پیشرفت خراسان جنوبی از غرب استان می‌گذرد لازم است مسؤولان فکری کرده و باجان و دل پای‌کار بیایند تا بتوانیم از نعمت‌ها و فرصت‌های فراوانی که در خراسان جنوبی وجود دارد و درست شناخته و معرفی نشده استفاده کنیم./9314/ت310/ق

هادی رحیمی
ارسال نظرات