۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۶۵۴۹۴۴
نماینده ولی فقیه در کردستان:

مردم کردستان در خط مقدم مقابله با جریان‌های منحرف هستند

مردم کردستان در خط مقدم مقابله با جریان‌های منحرف هستند
حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی گفت: تاریخ کردستان در طول عمر انقلاب پر از فرازو نشیب است و اکنون نیز مردم این استان در خط مقدم مقابله با دشمن و جریانهای منحرف اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی؛ نماینده ولی فقیه در استان کردستان و سردار سید صادق حسینی؛ فرمانده سپاه بیت المقدس امروز با خانواده شهید «شکیبا سلیمی» دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، نماینده ولی فقیه در استان کردستان ضمن ابراز همدردی با خانواده شهید «شکیبا سلیمی» اظهار داشت: شهدا به نوعی آبروی این نظام و انقلاب هستند و همه ما مسؤولان وظیفه داریم که از شما دلجویی کنیم و قدردان ایثار شما باشیم.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: بی شک سرکشی از خانواده های شهدا، ایثارگران، جانبازان و... به نوعی یک وظیفه دینی، انسانی و ملی است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در ادامه سخنان خود گفت: بی گمان خون همین شهدا باعث استحکام و انسجام انقلاب اسلامی شده است، لذا شهدا و خانواده های معظم آنان به عنوان ستون های این حکومت اسلامی محسوب می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: از سوی دیگر دیدار مستمر و همیشگی با خانواده های معظم شهدا باعث قوت قلب مسؤولان می شود، لذا از مسؤولان درخواست داریم که هرگز خانواده های معظم شهدا را به فراموشی نسپارند و به دنبال رفع مشکلات آنان باشند.

وی اظهار داشت: تاریخ کردستان در طول عمر این انقلاب فراز و نشیب های فراوانی دارد و هم اکنون نیز مردم این استان در خط مقدم مقابله با دشمن و جریان های منحرف هستند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی بیان کرد: مردم کُرد در طول تاریخ مرزبانان وفاداری برای کشور بوده‌اند و در دوران جنگ قاطعانه در مقابل دشمن ایستادند و مردانه از کشور دفاع کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: باید تکریم خانواده های معظم شهدا در بین مسؤولان و مردم به یک فرهنگ اسلامی و ایرانی تبدیل شود.

براساس این گزارش در پایان این مراسم از خانواده شهید «شکیبا سلیمی» تجلیل به عمل آمد./پ310/ف

ارسال نظرات