۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۶۵۴۹۶۲
مدیر حوزه علمیه لرستان خبرداد؛

ادامه روند فعالیت جهادی طلاب در مقابله و مبارزه با ویروس کرونا

ادامه روند فعالیت جهادی طلاب در مقابله و مبارزه با ویروس کرونا
مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به اقدامات جهادی طلاب لرستان از ابتدای شیوع ویروس کرونا و خدمت به مردم از ادامه روند مقابله با کرونا توسط طلاب جهادی خبر داد.

حجت الاسلام احد عبداللهی، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طی جلسه ای که به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران حوزه های علمیه کشور برگزار شد، گزارشی از فعالیت جهادی طلاب در مبارزه با ویروس کرونا ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه طلاب و روحانیت در مقابله و مبارزه با ویروس کرونا همواره پیشگام بوده و اقدامات جهادی گسترده ای انجام دادند، افزود: این اقدامات همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام عبداللهی یادآور شد: فعالیت جهادی طلاب و روحانیت در گندزدایی، ضدعفونی محلات، مدارس، معابر و دیگر مکان ها، راه اندازی کارگاه تولید ماسک در مدارس علمیه برادران و شرکت جهادی طلاب در تهیه و توزیع مسائل مورد نیاز مردم و تهیه و توزیع مواد بهداشتی بین مناطق محروم از جمله اقدامات جهادی طلاب بود.

وی ادامه داد: برگزاری رزمایش مؤمنانه به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه لرستان از دیگر اقدامات جهادی در حمایت از خانواده های نیازمند و متضرر از بیماری کرونا و اقدامی تأثیر گذار در ترویج همدلی در جامعه بود.

مدیر حوزه علمیه لرستان در ادامه با اشاره به برگزاری کلاس های درس طلاب ه صورت مجازی برای حفظ سلامتی طلاب و اساتید و جلوگیری از انتقال ویروس کرونا بیان کرد: اساتید در برگزاری این کلاس ها با تمام توان در ارائه دروس و برقراری ارتباط با طلبه نقش آفرینی کردند.

وی یادآور شد: در برگزاری کلاس های درس اساتید محتوای درس را به صورت ضبط شده برای طلاب ارسال و طلبه موظف بود خلاصه مطلب ارائه شده را ضبط و برای اساتید ارسال نماید و این نحوه ارزیابی طلبه اقدامی پسندیده بود.

حجت الاسلام عبداللهی خاطرنشان کرد: درخواست پیگیری اردوگاه فرهنگی، تربیتی مفتاح حوزه علمیه استان لرستان از دیگر مباحث ارائه شده در این جلسه بود و امید است به زودی به نتیجه برسد./9451/ت310/ق

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات