۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۶۵۵۱۸۲

نگاهی به وصیت‌نامه شهید روزه پاپی

نگاهی به وصیت‌نامه شهید روزه پاپی
شهید روزه پاپی، در بخشی از وصیت نامه خود خطاب به مردم پیروی از خط ولایت و استقامت در برابر دشمن وظیفه همگانی خوانده است و بر هوشیاری در این زمینه تأکید کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، شهید روزه پاپی، متولد سال 1320 است که روستای صاحب الزمان خرم آباد به دنیا آمد و در 10 مهر ماه 1362 در منطقه جفیر به شهادت رسیده است، بخشی از وصیت نامه این شهید بزرگوار در ادامه می‌خوانید:

بسم الله الرحمن الرحيم

سلام برمؤمنيني كه تمام هستي خود را وقف اسلام عزيز نموده و در هر لحظه آماده شهادت در راه قرآن و ناموس و ميهن اسلامي هستند.

خدايا سوگند ياد مي كنم كه هميشه و تا آخرين نفس در راه مقدس تو براي ياري دين  تو مستحكم و جان بر كف در راهت فدا كاري كنم.

خدايا تو شاهد باش كه من در اين راه كور كو رانه قدم بر نداشته ام و از روزي كه تو را به يگانگي شناختم در قلبم جرعه اي از ايمان پديدار شد از همه چيز گذشتم و به تو پناه آوردم.

خدايا خودت مي داني كه عشق و ايمان به تو و اطاعت از تو نه به خاطر پاداش و عذاب بود بلكه از روي آگاهي كامل و شناخت شخصي ام است و هيچ عاملي نمي تواند در ايمان من نسبت به تو خللي ايجاد كند.

برادران و خو اهران راهي را كه بنده حقير انتخاب كرده ام به خدا قسم جز راه الله نيست و از روي حرص به بهشت يا از روي ترس از جهنم نيست كه فقط به خاطر خدا و اسلام عزيز بوده و براي اينكه شايد توانسته باشم رضاي خداوند تبارك و تعالي را به جا آورده باشم از تمامي جان و مال و عزيزان و خويشان خود گذشتم.

و اما اي امت مسلمان ما در زماني به سر مي بريم كه از هر طرف كفار و منافقين براي نابودي اسلام عزيز دست به دست هم داده و از هر گونه جنايتي دريغ ندارند و اين وظيفه سنگيني بر دوش ما است كه اگر خدايي نخواسته كمي غفلت كنيم به اسلام عزيز و وحدت مسلمين ضربه خواهند زد پس بياييد دست به دست هم بدهيم و با پيروي از خط ولايت فقيه و حمايت از اين دولت انقلابي، اسلام عزيزمان را ياري كنيم.

برادران و خو اهران ما را فراري از مرگ نيست و با مردن هم فراري از حكم خدا نيست خوشا به حال آنان كه زندگي‌شان براي خداست و مرگ‌شان در راه خدا و خوشا به حال آنان كه جزء راه خدا راهي ندارند و جزء ذكر خدا ذكر ديگري ندارند.

اي برادران و خواهران با تشكيل دادن جلسات مذهبي و اسلامي ايمان خود را محكم نموده و تقوا را پيشه كنيد كه حضرت علي(ع)فرمودند: تقوا را پيشه كنيد كه سلاح تقوا سلاح محكمي در مقابل هواهاي نفساني و وسوسه شيطاني است.

پس هميشه به ياد خدا باشيد و از خداي خويش غافل نشويد، خدايا من به جبهه جنگ حق عليه باطل آمده ام تا جان خود را بفروشم و اميدوارم كه خريدار جان من تو باشي نه كس ديگر.

در خاتمه سلام بر امت شهيد پرور و نمونه اي كه با حضور هميشگي خود در همه صحنه هاي حق بر باطل اسلام و امام را ياري مي كنند و قدرت نفس كشيدن و خواب راحت را از دشمنان سلب نموده اند اسلام امروز در دو  جبهه مي جنگد كه با عنايت خداوند در هر دو جبهه پيروز بوده و هست يكي جبهه داخلي از منافقين و ليبرال ها و كمونيست ها و ملي گراها و غيره و جبهه دوم در جبهه نبرد با  نيروهاي خارجي است.

پس ما همگي وظيفه داريم كه با يك دست قرآن و با دست ديگر سلاح برگيريم و تا آخرين قطره خون خود از پاي ننشينيم تا با استقامت و خون خود پوزه دشمنان اسلام و قرآن را به خاك بماليم.

برادران و خو اهران عزيز در پايان وصايايم از شما تشكر مي كنم و مرا حلال كنيد و اميدوارم براي من گريه و زاري زياد نكنيد، لباس سياه نپوشيد، يقه چاك نكنيد و در مصيبت من زياده روي نكنيد طبق دستورات اسلام عمل نماييد./9451/ت203/ف

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات