۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۶۵۵۲۴۶
مدیر حوزه علمیه لرستان مطرح کرد؛

ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت‌ها برای بالا بردن سطح علمی و تربیتی طلاب

ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت‌ها برای بالا بردن سطح علمی و تربیتی طلاب
حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به اینکه در هر شهرستان ظرفیت‌های فراوانی وجود دارد، گفت: باید از این ظرفیت‌ها برای بالا بردن سطح علمی، پژوهشی و اخلاقی طلاب ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احد عبداللهی، مدیر حوزه علمیه لرستان، ظهر امروز در دیدار با مدیر، اساتید و کادر مدیریتی مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد گفت: حوزه علمیه ظرفیتی عظیم برای تربیت جوانانی انقلابی، استعداد و نخبه است که هر کدام بتوانند در آینده کشور نقش آفرینی کنند.

وی بر ضرورت تقویت نقاط قوت و برطرف سازی نقاط ضعف در حوزه تأکید کرد و افزود: برای موفقیت در ارتقای علمی، تحقیقی، پژوهشی و تربیتی در حوزه باید این مهم در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به پذیرش طلبه جدید به مناسبت سال تحصیلی 1399-1400 تصریح کرد: برای جذب داوطلبان مستعد برای ورود به حوزه های علمیه باید تلاش های مضاعفی صورت گیرد.

وی بر اهمیت نحوه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به خانواده ها و جوانان در زمینه پذیرش حوزه علمیه تأکید کرد و گفت: هر طلبه باید یک مبلغ در این زمینه باشد و از ظرفیت رسانه، فضای مجازی و صدا و سیما بهره مند شد.

مدیر حوزه علمیه لرستان بیان کرد: برای بالا بردن سطح علمی، پژوهشی و تربیتی طلاب باید از ظرفیت های موجود در شهرستان بهره مند شد.

وی بر ضرورت نیاز مبرم به تحول جدی در نظام حوزه و همکاری هر چه بیشتر مرکز و مدارس به جهت پیشرفت بهتر حوزه های علمیه استان تأکید کرد.

حجت الاسلام عبداللهی توجه جدی به بحث پژوهش در مدارس علمیه استان و ایجاد زیر ساخت قوی و رفع نقاط ضعف در امر پژوهش را لازم دانست و اظهار داشت: توجه به بحث های آموزشی و تهذیبی مدارس علمیه استان و راهکار برای تقویت آنها ضروری است.

گفتنی است، در این دیدار حجت الاسلام گودرزی، مدیر و اساتید مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد نیز گزارشی از فعالیت های آموزشی، تهذیبی، پژوهشی این مدرسه علمیه را ارائه کردند./9451/پ210/ف

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات