۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۶۵۵۲۵۹

از کتاب «آرزوی گل سرخ» تجلیل شد

از کتاب «آرزوی گل سرخ» تجلیل شد
در این مراسمی با اهداء لوح تقدیر و تندیس سردار شهید سپهبد شهید قاسم سلیمانی از نویسنده کتاب «آرزوی گل سرخ» و تصویرگر کتاب تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، مراسم تجلیل از پدیدآورندگان کتاب «آرزوی گل سرخ»؛ در فرهنگسرای سپهبد شهید قاسم سلیمانی  با حضور مسؤولان سازمان فرهنگی هنری شهرداری، رییس سازمان تبلیغات جنوب­ غرب تهران و سردار امامقلی از همرزمان سپهبد شهید قاسم سلیمانی برگزار شد.

در این مراسم با اهداء لوح تقدیر و تندیس سردار شهید سپهبد شهید قاسم سلیمانی از نویسنده کتاب خانم منیره میرزایی و تصویرگر کتاب خانم راحیل تقی‌پور تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.

این کتاب در خصوص سردار شهید سپهبد شهید قاسم سلیمانی توسط مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت برای گروه سنی «ب» منتشر شده و بیانگر خاطره­ای کوتاه در خصوص آن سردار بزرگوار برای کودکان و نوجوانان است.

فرازی از این کتاب تقدیم علاقه‌مندان می شود:

«در مسجد همه نماز می­خواندند. پسر کوچک دیگر صبر نداشت. دلش برای حاج قاسم تنگ شده بود؛ شاخه گل سرخ را برداشت از کنار مادرش بلند شد و پرده را کنار زد و به سمت صف اول نماز دوید. او شجاع­ترین، مهربان­ترین و عاشق­ترین مرد شهر را می‌شناخت ...

مرد دست به قنوت برداشته بود. پسر گل سرخ را به سمت او گرفت. مرد یک دستش را جلو آورد و آرام گل سرخ را از پسرک گرفت. گل سرخ از خوشحالی ذوق کرد و یک گلبرگش در دست پسرک جاماند. پسرک گلبرگ گل سرخ را هم به مرد داد.

گل سرخ به آرزویش رسید.

کودکی او را به مهربان­ترین، شجاع­ترین، و عاشق­ترین مرد شهر هدیه داده بود.

گل سرخ فرشته­ ها را دید که دور مرد پرواز می­کردند.

مرد دعا کرد و گل سرخ آمین گفت ...»

 

د102/ق

منبع: منانشر

ارسال نظرات