۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۶۵۵۳۸۹
مدیر مدرسه علمیه مشکات اصفهان خبر داد؛

پذیرش طلبه در دوره تحصیلی کوتاه مدت ۷ ساله

پذیرش طلبه در دوره تحصیلی کوتاه مدت ۷ ساله
حجت الاسلام اجتهادی با بیان اینکه دوره اتمام سطوح در مدرسه علمیه مشکات ۷ سال است، گفت: این مدرسه علمیه از بین فارغ التحصیلان دانشگاهی پذیرش طلبه خواهد داشت.

حجت الاسلام مهدی اجتهادی مدیر مدرسه علمیه مشکات اصفهان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با بیان اینکه مدرسه علمیه مشکات اصفهان از سال 97 مشغول به فعالیت شده است، گفت: این مدرسه علمیه برای سال تحصیلی 1399 ـ 1400 از بین فارغ التحصیلان دانشگاهی پذیرش خواهد داشت، حوزه علمیه مشکلات در دیگر استانها پذیرش دیگر مقاطع را نیز دارد اما در اصفهان تنها از بین فارغ التحصیلان دانشگاه پذیرش خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه مهلت پذیرش مدرسه علمیه مشکات اصفهان تا پنجم تیرماه تمدید شده است، اظهار کرد: ششم تیرماه آزمون پذیرش به دلیل رعایت مسائل بهداشتی به صورت مجازی برگزار خواهد شد، ثبت نام اولیه از طریق آدرس اینترنتی www.howzehmeshkat.ir صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام اجتهادی با اشاره به کوتاه بودن مدت زمان تحصیل در مدرسه علمیه مشکات، تصریح کرد: بهره‌مندی از طرح تحول یافته در عرصه نظام تعلیم و تربیت حوزوی، اهتمام به قرآن و حدیث در برنامه آموزشی، کوتاه شدن دوره تحصیل حوزوی، بهره مندی از اساتید ممتاز و فضای علمی پویا از مزایای این مدرسه علمیه است.

مدیر مدرسه علمیه مشکات اصفهان خاطرنشان کرد: مدت زمان تحصیل در سطوح و رسیدن به درس خارج در مدرسه علمیه مشکات هفت سال است، یعنی طلاب این مدرسه علمیه تحصیل در سه سطح را در هفت سال تمام خواهند کرد، در این مدرسه علمیه عناوین تحصیلی کاربردی و مهم است که عناوینی است که با توجه به نیازهای روز جامعه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه حدود 20 طلبه هم اکنون در مدرسه علمیه مشکات اصفهان مشغول به تحصیل هستند، گفت: تربیت طلاب جوان و انقلابی و مفید برای جامعه و عرصه انقلاب اسلامی از اهداف مهم مدرسه علمیه مشکات اصفهان است./1304/ت310/ق

پذیرش طلبه در دوره تحصیلی کوتاه مدت 7 ساله

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات