۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۶۵۵۴۰۲
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

تربیت نیروهای مخلص و انقلابی پیشگیری از وقوع جرم است

تربیت نیروهای مخلص و انقلابی پیشگیری از وقوع جرم است
آیت الله طباطبایی نژاد گفت: نیروهای مسلح باید با تربیت نیروهای انقلابی که خالصانه در راه انقلاب و خدمت به مردم فعالیت می کنند از وقوع جرم در نیروهای مسلح پیشگیری کند.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار با رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان اظهار داشت: نیروهای مسلح باید نزد مردم عزیز باشند و همه ما باید آنان را عزیز بدانیم و در برخورد با تخلفات شأن آنان حفظ شود چراکه بروز تخلف در هر صنفی امری طبیعی است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با تأکید بر اهمیت مسئله پیشگیری از وقوع جرم بیان کرد: به گونه ای برنامه‌ریزی شود که هر مجموعه از نیروهای مسلح، با برگزاری جلسات آموزشی و آموزش چهره به چهره نیروهای خود را راهنمایی کند تا درصد اشتباهات، خطاها و وقوع جرم انگشت‌شمار شود.

وی عنوان کرد: زمانی که نیروهای مسلح به تربیت نیروهای جدید و کادر سازی مشغول هستند باید به شیوه ای اقدام کنند که این نیروها متدین تربیت شوند، چراکه نیروی متدین به‌خودی‌خود تخلف نمی‌کند و همواره مراقب رفتارها و کارهای خویش است، آنان مخلصانه در راه انقلاب و خدمت به نظام اسلامی و مردم کار می‌کنند، البته لازم است آنان نسبت به مسائل حقوقی و قوانین آگاهی کامل داشته باشند.  

سید محسن بنیمی در این دیدار اظهار داشت: استان اصفهان پس از استان تهران بیشترین یگانهای نظامی و انتظامی را در خود جای داده است و رسیدگی به پروندههای این استان، ظرافت و تدبیر خاص میخواهد تا انگیزه نیروها حفظ شود چراکه مقام معظم رهبری بر حفظ حیثیت و شأن آنان تأکید دارند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان با اشاره به حساسیت‌های سازمان قضایی نیروهای مسلح افزود: تعهد، تقوا و علاقه مندی و تعهد به کار از جمله ویژگی‌های نیروهای این نهاد است.

وی با بیان اینکه آمار تخلفات در نیروهای مسلح بسیار پایین است، گفت: تلاش شده شأن مجموعه‌ها رعایت شود و تصمیم‌گیری در برخورد با جرمها به گونه‌ای است که انگیزه افراد و مجموعه ها از بین نرود و فضایی ایجاد شود تا کارکنان نظامی بتوانند به وظایفشان به درستی عمل کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های این سازمان در راستای پیشگیری از وقوع جرم گفت: آموزش چهره به چهره، برگزاری جلسات آموزشی مستمر و سرکشی از واحدهای نظامی از جمله برنامه‌های این سازمان است./1304/د102/ق

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات