۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۸
کد خبر: ۶۵۵۴۹۶
نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت وقف برای تعمیق بخشی به باورهای دینی

لزوم استفاده از ظرفیت وقف برای تعمیق بخشی به باورهای دینی
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: وقف ظرفیتی عظیم برای رفع مشکلات مختلف بوده و با توجه به نیاز جامعه می طلبد از این ظرفیت در زمینه تعمیق بخشی به باورهای دینی بهره مند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، شب گذشته در دیدار با رئیس و نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، در دفتر امام جمعه خرم آباد، گفت: تبیین و ترویج فرهنگ وقف در جامعه ضرورتی انکار ناپذیر است.

وی با تأکید بر ضرورت هدایت صحیح نیت واقف به سمت نیازهای جامعه خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی و مدیریت باید در این زمینه گام برداشت.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی استفاده از ظرفیت وقف برای تعمیق بخشی به باورهای دینی در جامعه را ضروری خواند و اظهار داشت: در جامعه امروز این مهم به عنوان یک نیاز اساسی احساس می شود که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: با همکاری اوقاف و امور خیریه باید در زمینه تعمیق بیشتر باورهای دینی مردم که همواره همچون دژ محکمی در دفاع از دین اسلام و نظام اسلامی ایستادگی کرده اند، بهره مند شد.

امام جمعه خرم آباد در پایان لرستان را مهد واقفان و نیکوکارانی خواند که با خدمات عام المنفعه خویش نامشان برای همیشه در تاریخ ثبت شده است و عنوان کرد: این بزرگان باید به عنوان الگو به جامعه معرفی شوند./9451/پ210/ق

ارسال نظرات