۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۶۵۵۵۲۰
امام جمعه نورآباد:

مقابله با فساد اقتصادی از مؤلفه های رونق اقتصادی است

مقابله با فساد اقتصادی از مؤلفه های رونق اقتصادی است
حجت الاسلام جمیاری بر ضرورت برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی تأکید کرد و گفت: مقابله و مبارزه با مفاسد اقتصادی لازمه رشد و رونق اقتصادی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی اکبر جمیاری، امام جمعه نورآباد، ظهر امروز در بازدید از دادگستری شهرستان دلفان گفت: امروزه مفاسد اقتصادی مانع رشد و شکوفایی اقتصادی شده و باید به صورت جدی با مفاسد اقتصادی برخورد شود.

وی وجود فساد اقتصادی را عاملی مهم در زمینه ضربه زدن به تولید داخلی دانست و یادآور شد: این مهم در کاهش اشتغال و ضربه زدن به اقتصاد جامعه آثار مخربی برجای می گذارد.

حجت الاسلام جمیاری اقدامات اخیر قوه قضایی در برخورد با مفاسد اقتصادی را قابل ‌تقدیر عنوان و تأکید کرد: با برخورد قاطع و به موقع با مفاسد اقتصادی باید در زمینه رشد و شکوفایی اقتصاد جامعه و رفع فشارهای معیشتی و اقتصادی ایفای نقش کرد.

وی مبارزه با فساد و برقراری عدالت را زمینه ساز رشد و پیشرفت در همه عرصه ها و  تقویت بیشترانقلاب اسلامی عنوان کرد.

امام جمعه رومشکان بیان کرد: حمایت نهادهای نظام اسلامی در برخورد قاطع با عناصر دانه‌ درشت‌ و مفسدان اقتصادی که با درایت قوه قضاییه آغاز شده است، ضرورتی انکارناپذیر است.

وی تأکید کرد: برخورد با مفسدان اقتصادی افزون بر برقراری عدالت اجتماعی سبب تحقق شعار سال شده و در رونق و شکوفایی اقتصادی نقش آفرین است./9451/پ210/ق

ارسال نظرات