۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۶۵۵۴۰۵
عضو مجلس خبرگان رهبری:

ظرفیت کشاورزی در لرستان فرصتی برای حرکت به سمت رونق اقتصاد است

ظرفیت کشاورزی در لرستان فرصتی برای حرکت به سمت رونق اقتصاد است
حجت الاسلام والمسلمین مبلغی کشاورزی را ظرفیتی برای تحقق شعار سال خواند و گفت: باید از این ظرفیت در استان برای حرکت به سمت رونق تولید بهره برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی، عضو مجلس خبرگان رهبری، بعدازظهر امروز در مراسم رونمایی از اولین زنجیره ارزش تولید زعفران در لرستان گفت: برای صادر زعفران به عنوان کالای اساسی باید به عناصری همچون سلامت، کیفیت و اصالت توجه شود.

وی با بیان اینکه باید رقابت کالا را افزایش داد، افزود: استان لرستان ظرفیتی مناسب در حوزه کشت زعفران دارد و با توجه به حاصل خیزی خاک باید به خوبی این فرصت ها را مدیریت کرد.

حجت الاسلام والمسلیمن مبلغی خاطرنشان کرد: با توجه به تحریم ها و شرایط اقتصادی جامعه باید مدیریت درستی نسبت به عملیات کشت، برداشت، نگهداری و عرضه زعفران انجام شود تا شاهد نقش آن در اقتصاد استان و کشور باشیم.

وی در ادامه بر ضرورت عرضه زعفران اصیل تأکید کرد و گفت: اگر زعفران اصیل نباشد عرضه آن به عنوان زعفران اصلی اشکال شرعی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین خاطرنشان کرد: رونق کشاورزی در استان لرستان فرصتی مناسب برای حرکت به سمت جهش تولید و حرکت به سمت پیشرفت و رشد اقتصادی است./۹۴۵۱/پ210/ق

ارسال نظرات