۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۶۵۵۶۴۲
امام جمعه بروجرد:

حل مشکل مسکن و اشتغال نیاز به مدیریت و برنامه‌ریزی دارد

حل مشکل مسکن و اشتغال نیاز به مدیریت و برنامه‌ریزی دارد
حجت الاسلام حسینی بر ضرورت رفع مشکلات بیکاری، اشتغال و مسکن جوانان تدکید کرد و گفت: مسؤولان باید مدیریت و برنامه‌ریزی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان در شورای اداری این شهرستان گفت: خدمت کردن به مردم بالاترین و ارزشمندترین عمل است.

وی رفع مشکلات مردم را مهم ترین وظیفه مسؤولان خواند و افزود: مسؤولان در نظام اسلامی به عنوان خادم مردم باید برای رفع مشکلات مردم و جامعه تلاش کنند.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر اینکه مسؤولان باید قدر جایگاه و پست و مقامی را که در اختیار دارند بدانند، اظهار داشت: از هر موقعیت و فرصتی باید برای خدمت به مردم و برطرف سازی مشکلات و گرفتاری مردم گام برداشت.

وی به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه اشاره کرد و ادامه داد: رفع مشکلات اقتصادی نیازمند برنامه ریزی و مدیریت بوده و مسؤولان باید چاره اندیشی کنند.

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: خدمت به مردم نوعی عبادت و امری واجب بوده، هر مسؤول باید تحت هر شرایطی پاسخگوی مردم باشد و برای رفع مشکل مردم برنامه ریزی نماید.

وی در بخش دیگری از سخنانش به بحث مسکن و اشتغال جوانان پرداخت و تأکید کرد: رفع مشکل بیکاری و اشتغال جوانان گره گشای بسیاری از مشکلات است و مسؤولان باید به دور از شعار و در مقام عمل در این زمینه ایفای نقش نمایند.

حجت الاسلام حسینی بر ضرورت مدیریت و نظارت بر قیمت مسکن تأکید و خاطرنشان کرد: بحث گرانی اجاره خانه ها از دیگر مسائلی و مشکلات جامعه امروز بوده که نیازمند بررسی و مدیریت است./9451/پ210/ف

ارسال نظرات