۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۶۵۵۷۵۵
حجت الاسلام صالحی:

دوره فریب ملت‌ها با شعار‌ دموکراسی از سوی آمریکا به پایان رسیده است

دوره فریب ملت‌ها با شعار‌ دموکراسی از سوی آمریکا به پایان رسیده است
حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که دوره فریب دولت و ملت‌ها با شعار‌ دموکراسی به پایان رسیده است، گفت: هر روز که می‌گذرد شاهد افول بیشتر آمریکا در جهان هستیم.
حجت الاسلام سید جلال صالحی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با تأکید بر اصلاح و تغییر قوانین دست و پا گیر و نظارت بر حسن اجرای از سوی نمایندگان مجلس گفت: مهم‌ترین اولویت نمایندگان مجلس یازدهم باید کوتاه کردن دست چپاوگران از بیت المال و رفع مشکلات اقتصادی مردم باشد.
 
وی به وضعیت این روز‌های آمریکا اشاره کرد و با بیان این که مردم این کشور از نژاد پرستی و بی عدالتی در آمریکا به ستوه آمده اند، افزود: متأسفانه بی عدالتی و نژاد پرستی یک مسأله سیستماتیک در آمریکا است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مقامات آمریکایی در حالی خود را دلسوز ملت‌ها معرفی می‌کنند که مردم کشورشان از ظلم و بی عدالتی از سوی دولتمردانشان در عذاب هستند، خاطرنشان کرد: تظاهرات گسترده مردم شهر‌های مختلف آمریکا نشان از انزجار و نفرت مردم این کشور از عملکرد مقامات این کشور است.
 
وی با اشاره به این که بیش از پنجاه ایالت آمریکا در طی هفته‌های اخیر شاهد تظاهرات، اعتراض و شورش علیه بی عدالتی بوده است، تصریح کرد: این نفرت و انزجار فراگیر بار دیگر چهره واقعی مقامات آمریکایی را به دنیا نشان داد.
 
حجت الاسلام صالحی با بیان این که هر جا ظلم و بی عدالتی در جهان دیده می‌شود آمریکایی‌ها در آن نقش مؤثری دارند، خاطرنشان کرد: ملت‌های مظلوم جهان از جنایت‌ها و توطئه‌های مقامات آمریکا در کشورهایشان خسته شده اند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هر روز که می‌گذرد چهره واقعی دولتمردان آمریکایی برای ملت‌های جهان بیشتر برملا می‌شود، تصریح کرد: امروز دیگر مقامات آمریکایی در دنیا جایگاهی ندارند و هر روز شاهد افول این کشور در عرصه بین المللی هستیم.
 
حجت الاسلام صالحی با بیان این که آمریکایی‌ها همه توان خود را به کار گرفتند تا با استفاده از بلندگو‌های تبلیغاتی که در اختیار هستند ظلم و بی عدالتی را در کشورمان مخفی کنند، افزود: اما تلاش‌های آن‌ها در ایجاد جنگ روانی و توطئه چینی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شکست خورد و چهره واقعی آن‌ها در جهان روشن‌تر شد.
 
وی با اشاره به این که با کشته شدن آن فرد سیاه پوست پرده جنایتگری آمریکایی‌ها کنار زده شده است، ادامه داد: امروز وقت آن رسیده دنیا در برابر جنایت، بی عدالتی و ظلم دولتمردان آمریکایی بیاستند و به سکوت خود در برابر این زیاده خواهی‌ها پایان دهد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که هر روز که می‌گذرد شاهد افول بیشتر آمریکا در عرصه بین المللی هستیم، خاطرنشان کرد: این کشور دیگر نخواهد نتوانست به عنوان یک ابرقدرت خود را معرفی کند، زیرا در مدیریت خود مانده و اوضاع اقتصادی و فرهنگی آن‌ها نشان می‌دهد قدرت آمریکا رو به افول و سقوط است.
 
حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که دوره فریب دولت و ملت‌ها با شعار‌های دموکراسی به پایان رسیده است، ادامه داد: امروز دیگر مقامات آمریکایی نمی‌توانند چهره کریه و جنایت کارانه خود را پشت شعار‌های دروغین دموکراسی و حقوق بشر پنهان کنند./950/
ارسال نظرات