۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۶۵۵۷۶۰
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر خوزستان:

تحریم، سیاست استکبار است / اندیشه لیبرالی اقتصاد مقاومتی را قبول ندارد

تحریم، سیاست استکبار است / اندیشه لیبرالی اقتصاد مقاومتی را قبول ندارد
حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه اندیشه لیبرالی اقتصاد مقاومتی را قبول ندارد، گفت: راهکار پایان بخشی به مشکلات تأسیس دولت جوان انقلابی و پا به کار است.
حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به قطعنامه تروئیکای اروپایی‌ها علیه ایران اسلامی اظهار داشت: تحریم‌ها سیاست نخ نمای استکبار است که برای ملت ایران، رنگ و رو و تازگی ندارد؛ همه گونه تحریم اعمال کردند با این حال غربی‌ها هنوز که هنوز است ملت ایران را نشناختند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه تحریم‌ها گویای دشمنی و نابخردی دنیای استکبار است، عنوان داشت: ملت ایران راه خودش را پیدا کرده و یاد گرفته که تهدید‌ها را به فرصت و تحریم‌ها را به جهش تبدیل کند، تحریم‌های کنونی عجیب نیست چرا که ملت ایران بار‌ها تحریم شده است.

حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه دولتمردان و مسؤولان در قبال چنین تحریم‌هایی باید به وظایف خود عمل کنند، خاطرنشان کرد: مسؤولان نظارت‌های خود را با توجه به مشکلات بی شمار، دوچندان کنند در برابر زالوصفتانی که به جان ملت افتادند، مقابله کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در عمل به وظایف یک گام جلوتر از مسؤولان است، ادامه داد: ملت با حضور بابصیرت شان پاسخ مثبت به فراخوان مقاومت در برابر استکبار دادند، تحریم‌ها ما را مقاوم تر و مصمم‌تر می‌کند، امروزه همه جهانیان پوشالی بودن دنیای استکبار را متوجه شدند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه اعتراض به نژادپرستی و فریاد عدالتخواهی در آمریکا برگرفته شده از ایران اسلامی است، تصریح کرد: دشمن به توطئه ادامه می‌دهد و نباید دلخوش به پایان دشمنی‌ها بود، استکبار با انرژی هسته‌ای و حقوق بشر مشکلی ندارد بلکه تنها مخالف اسلام ناب محمدی است.

حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه دیگر نباید از برجام بحث شود، گفت: موفقیت‌های حاصله از اول انقلاب اسلامی تاکنون نتیجه تفکر انقلابی است و به عکس هرگونه پس رفت و عقب ماندگی محصول تدابیر نابخردانه برخی تحصیلکردگان غرب زده است.

وی با بیان اینکه اندیشه لیبرالی اقتصاد مقاومتی را قبول ندارد، گفت: راهکار پایان بخشی به مشکلات تأسیس دولت جوان انقلابی پابه کار است که در این باره مجلس جاری باید یک جهش انقلابی در مبارزه با فساد، فقرزدایی و ارتقای عدالت اجتماعی بردارد تا دولت پیش رو به مشکلات سروسامان بدهد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات