۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۶۵۵۷۶۳
رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان:

تمام دستگاه‌ها باید برای اصلاح و برخورد با فساد اقدام کنند

تمام دستگاه‌ها باید برای اصلاح و برخورد با فساد اقدام کنند
حجت‌الاسلام مصطفوی‌نیا با تاکید بر اینکه در برخورد با فساد مطالبه‌گر باشیم، گفت: همه دستگاه‌ها باید برای اصلاح و برخورد با فساد اقدام کنند و همه مسؤولیت دارند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به نام‌گذاری ایام هفته قوه قضائیه امسال اظهار کرد: هفته قوه قضائیه از اول تیر ماه آغاز می شود که اولین روز از این هفته مبارزه با فساد و احیای حقوق عامه و دومین روز حمایت قضایی از تولید و کارافرینی نام‌گذاری شده است.

وی گفت: سومین روز از هفته قوه قضائیه کرامت مردم و حقوق بشر، چهارمین روز عدالت الکترونیک و فن آوری‌های نوین و پنجمین روز نظارت پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب های اجتماعی، ششمین روز ترویح کار جهادی و فرهنگ صبح و سازش و هفتمین روز ارتقای سلامت قوه قضائیه عزت و کرامت قضات و کارکنان نام گذاری شده است.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه در برخورد با فساد مطالبه‌گر باشیم گفت: همه دستگاه‌ها باید برای اصلاح و برخورد با فساد اقدام کنند همه مسولیت و تکلیف دارند تا در مقابله و مبارزه با فساد تلاش کنند.

این مسؤول ادامه داد: مردم انتظار دارند ما اعلام کننده نباشیم و اقدام کننده باشیم مردم سرمایه‌های نظام و انقلاب هستند و سیاست ما در دستگاه قضایی مبارزه بی امان با فساد است.

رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: برخورد با طبری یعنی دستگاه قضایی مماشات با هیچ کس ندارد.

وی ضمن تاکید بر حمایت از کارگاه‌های تولیدی گفت: امروز وارد جنگ اقتصادی شده‌ایم و استکبار برای ضربه زدن به کشور از هر چیزی استفاده می‌کند در همین راستا با هدف حمایت از کسب و کار هیچ کارگاه تولیدی نباید متوقف شود.

منبع: فارس

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات