۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۶۵۵۷۹۶

بیانیه دفتر رحیم پور ازغدی خطاب به مسیح مهاجری/ واکنش به جدیدترین جعلیات

بیانیه دفتر رحیم پور ازغدی خطاب به مسیح مهاجری/ واکنش به جدیدترین جعلیات
دفتر حسن رحیم پور ازغدی عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی خطاب به مسیح مهاجری واکنش نشان داده و بیانیه شدیدالحنی را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، دفتر رحیم پور ازغدی عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی خطاب به مسیح مهاجری واکنش نشان داده و بیانیه ای را صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است: 

۱. ویروس «جعل خبر» و سپس تغذیه از آن و توهین به شعور مردم متاسفانه درحال گسترش است اما در دنیای دروغ، به جواب درست نمیتوان رسید. روزنامه نگاری بنام مسیح مهاجری نیز به زنجیره ای ها پیوسته و در روزنامه‌اش به دروغ نوشته است  آقای رحیم پور بعد از ماجرای قتل اخیر یک سیاهپوست در آمریکا  توصیه کرده به آمریکا برویم و جنبش سیاهان را هدایت کنیم و چون این کلیپ با زیرنویس انگلیسی درسطح وسیع در آمریکا منتشر شده و دولت آمریکا هم ( لابد چون زبان انگلیسی بلدند)از سخنان او مطلع شده اند ، این  موجب واکنش های منفی داخلی و خارجی و خطری برای منافع ملی می شود!!  

 عقل رسانه ای را میبینید ؟! 

و اما ماجرا چیست؟
 این  سخنرانی، شش سال قبل ( ۱۳۹۳) انجام شده و در سال گذشته  با عنوان ( نیم نگاهی به نظریه مقاومت بین الملل )  و در تبیین مبانی "دیپلماسی عمومی" و ضرورت گفتگو با افکار عمومی غرب ، پخش شده است.
ناگهان در هفته گذشته،  یک کلیپ گزینشی و ترکیبی سه دقیقه ای از آن ، ابتدا در   رسانه‌های اسرائیلی و ضد انقلاب خارج کشور همچون شبکه‌های سلطنت طلب و سپس در داخل توسط کسانی چون مهاجری و تاجزاده و پنج رسانه زنجیره‌ای داخل کشور که معمولا گرسنه دروغ و لجن هستند، منتشر و عینا باهمان تحلیل رسانه های دشمن، تکرارشد.
روح  جرج فلوید بیچاره هم از ماجرا بیخبر!!
بویژه که این سخنرانی ۶ سال پیش از این و در پاسخ به تهدیدهای صریح و مکرر حاکمیت ایالات متحده مبنی بر دخالت در امور داخلی ایران  و حمایت از اغتشاشات و تلاش برای براندازی جمهوری اسلامی، متقابلا به شکاف های درون جامعه آمریکایی و کینه های طبقاتی و نژادپرستی بسیار عمیق آمریکا اشاره و مستدلا توصیه  میکند که با افکار عمومی در غرب و به ویژه آمریکا در این باب باید سخن گفت و نباید از "دیپلماسی عمومی" ، غفلت کرد.

۲. مورد دیگر،  جمله سازی در مورد پوشش زن و برهنگی در عرصه عمومی بود که یک مطالبه مردانه  ازسوی مردان فاسد است که بنام «حقوق زن»، طرح می‌شود. سخنی کاملا درست، که این داخلی ها  پای شبکه های ماهواره  ، آن رابا قرائت آنسوی آبیها میشنوند و بازتاب میدهند.
اما برای چندمین بار به اطلاع می رساند  آقای رحیم پور هیچ صفحه ای در اینستاگرام و توییتر  نداشته   و  متاسفانه بیش از چهل صفحه مجازی در توییتر و اینستاگرام و فیسبوک و.... به نام آقای رحیم پور و بدون اطلاع و هماهنگی  مدتهاست که مشغول فعالیت هستند و هیچیک به تماس های ما پاسخ نمی دهند و برخی از این صفحات ، کاملاً دشمنانه و به قصد تحریف و تخریب فعالیت می کنند.
 پلیس محترم فتا نیز که حواسشان به همه جا هست در پاسخ به تقاضای ما برای بستن این صفحات غیرقانونی یا دسترسی به مسئولین صفحات  فیک و تقلبی که غالبا درخارج از کشوربوده و در مطالب، دست میبرند و بانشر سخنان و تصاویر دیگران و گاه بیربط و غلط انداز، کارشان تهیه خوراک برای بیماران رسانه ای است، درپاسخ فرمودند ما نمی توانیم در حریم شخصی آنان دخالت کنیم و باید ازطریق دادگاه اقدام کنید.
پس این دفتر نیز فعلاًچاره‌ای جز تکذیب های گاه به گاه ندارد تا در آینده چه شود.
اما با  رسانه بیمار و زباله گرد داخلی چه میتوان گفت؟ 
شاید تنها یک نکته :  
ظرفیت درست خواندن وجرئت اندیشیدن داشته باشید. چرا نمیتوانید متن این دوسخنرانی را منتشرو نقد کنید تا منصفانه قضاوت شوندو قضاوت شوید؟
 کاش "رسانه" باشید نه "دستگاه تولید زباله".   
تا تکذیبیه بعدی ، درود بر هرکه به  برتری"حقیقت"،  ایمان دارد.

 دفتر طرحی برای فردا ، ( نشر آثار حسن رحیم پور )

منبع: فارس
ارسال نظرات