۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۶۵۵۹۳۶
به همت دانشگاه امام صادق(ع)؛

ثبت نام مدرسه معرفتی و مهارتی اربعین آغاز شد

ثبت نام مدرسه معرفتی و مهارتی اربعین آغاز شد
دومین دوره مدرسه معرفتی و مهارتی اربعین برای آموزش «مکالمه زبان عربی»، «مباحث معرفتی پایه» و «مباحث تخصصی شناختی و کاربردی» به علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، اربعین، تجلی‌گاه همبستگی شیعیان و حتی حق‌جویان تمام جهان است. با شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت‌های ارتباطاتی هنوز تکلیف رزمایش بزرگ اربعین مشخص نشده،  اما آن‌چه که آرزوی تمام مردم می‌باشد، تمام شدن سریع‌تر ویروس کرونا و باز شدن دوباره مسیر کربلا است.

یکی از نیازهای مهم هر مسافر اربعین، آموختن «مکالمه زبان عربی» برای ارتباط با مردم مهمان‌نواز عراق، «مباحث معرفتی پایه» و «مباحث تخصصی شناختی و کاربردی» است. برای علاقه‌مندان به فراگیری این مباحث، 4 گرایش «ارتباطات میان فرهنگی و بین الملل»، «تولیدات رسانه‌ای و هنری»، «آینده شناختی و تمدنی اربعین» و «الگوی حکمرانی و برنامه‌ریزی راهبردی اربعین»  تعریف شده که هر فراگیری می‌تواند تنها 2 گرایش را انتخاب کند.

گفتنی است، شرکت در تمام کلاس‌ها به صورت مجازی بوده و در صورت شرکت در دو گرایش، کلاس گرایش دوم به‌جهت عدم تداخل آموزش به صورت حضوری برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است هزینه شرکت در این دوره معرفتی 80 هزار تومان می‌باشد و پس از ثبت نام و واریز وجه امکان انصراف وجود ندارد و مبلغی نیز عودت داده نخواهد شد. همچنین به نفرات برتر و موفق در این دوره گواهی‌نامه معتبر اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.a-ghaem.ir مراجعه کنند./ت303/ف

ارسال نظرات