۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۶۵۶۱۴۶
معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیا سنندج:

نمایندگان برای تحقق مطالبات رهبری تلاش کنند

نمایندگان برای تحقق مطالبات رهبری تلاش کنند
معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیا (ص) سنندج گفت: «اقتصاد» و «فرهنگ» دو مطالبه مهم بود که رهبر انقلاب اسلامی صراحتا به نمایندگان مجلس گوشزد فرمودند.

حجت الاسلام سجاد کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، اظهار داشت: مدیریت شاید در نگاه اول برای بسیاری از ما شیرین باشد، ولی بار مسؤولیتی که مدیریت برای ما به دنبال دارد، بسیار سنگین است.

معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء سنندج گفت: همین مساله نیز درباره نمایندگان مجلس شورای اسلامی کاملا صدق می کند، لذا راه یافتگان به مجلس یازدهم باید بدانند که در برابر رای و اعتماد مردم وظایف بسیار سنگینی برعهده دارند.

استاد حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب از نمایندگان مجلس یازدهم بیان کرد: در سخنان صریح، جامع و اندیشمندانه امام خامنه ای به خوبی بسیاری از نیازهای جامعه اسلامی برای نمایندگان تشریح شد.

حجت الاسلام کاوه ادامه داد: در کلام معظم له استواری و انسجام مثال زدنی در بحث مطالبات ملی و کشوری به عینه دیده شد، ایشان از نمایندگان مجلس می خواهند که از حاشیه ها به دور باشند و به فکر ملت و کشور باشند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء سنندج گفت: «اقتصاد» و «فرهنگ» دو مطالبه مهم بود که رهبر انقلاب اسلامی صراحتا به نمایندگان مجلس گوشزد فرمودند، لذا نمایندگان مجلس برای داشتن یک پارلمان پویا، انقلابی و مطالبه گر باید تلاششان را دوچندان کنند.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: بنابراین نمایندگان باید خود را وکیل واقعی مجلس بدانند و خدایی ناکرده مسندهای بهارستان آنها را فریب ندهد.

حجت الاسلام کاوه در پایان سخنان خود گفتلذا جامعه و مردم از نمایندگان خود درخواست دارند که به جای گروه کشی و تسویه حساب های سیاسی به دنبال تحقق وعده های خود باشند./1401/ت310/ب1

ارسال نظرات