۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۶۵۶۳۱۵
با حضور مسؤولان کشوری و اهالی فرهنگ و هنر؛

مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید حوزه هنری برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید حوزه هنری برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با حضور مسؤولان کشوری و اهالی فرهنگ و رسانه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی امروز با حضور مسؤولان کشوری، هنرمندان، فرهیختگان و اهالی فرهنگ و رسانه در تالار اندیشه این مرکز هنری برگزار شد.

گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، غلامعلی حداد عادل، حجت الاسلام قاسمیان، محسن مومنی شریف، محمد رضا سنگری و دیگر چهره های کشوری و هنری حضور داشتند.

یادآور می شود در این مراسم ابتدا مرتضی سرهنگی از نویسندگان دفاع مقدس در سخنانی کوتاه اعتماد مردم به حوزه هنری را ثروتی ابدی دانست و گفت: کسی حق ضرر زدن به این ثروت ارزشمند را ندارد.

همچنین در ادامه محمدعلی رجبی دوانی نقاش و هنرمند نگارگر کشورمان به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: حوزه اندیشه و هنر اسلامی نام اول مجموعه حوزه هنری بود.

وی با تاکید بر اینکه حوزه هنری باید مرکزی برای جهت دهی آینده هنر کشور باشد، ادامه داد: در طول این سالها رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب در همراهی هنرمندان حوزه هنری بسیار راه گشا و ارزشمند بوده است.

رجبی دوانی با بیان اینکه هنر باید در جهت انقلاب و برای خدا باشد، عنوان کرد: حوزه هنری باید تلاش کند به اصالت خود یعنی حوزه هنر و اندیشه اسلامی برگردد تا بتواند تحولی عظیم در عرصه هنر انقلاب ایجاد کند./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات