۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۶۵۶۳۹۸
فتنه خاکستری (۱۰)

شباهت‌های توطئه بغداد با توئیت تهران!

شباهت‌های توطئه بغداد با توئیت تهران!
نویسنده کتاب عصر امام خمینی گفت: به نظر می‌رسد میان حمله نیرو‌های نفوذی به نیرو‌های حشد الشعبی و توئیت‌ برخی عناصر داخلی به امام خامنه ای، شباهت های تامل برانگیزی باشد.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، نویسنده کتاب عصر امام خمینی (ره)، در یادداشتی به حوادث اخیر عراق در دستگیری برخی فرماندهان حشد الشعبی و تحرکات غربزدگان داخلی پرداخت.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی (ره) عنوان می‌کند که به نظر می‌رسد میان حمله نیرو‌های «نفوذی» در بدنه قوای مسلح عراق به نیرو‌های مقاومت مردمی حشد الشعبی و توئیت‌ها و نامه نگاری‌های برخی از عناصر معلوم الحال داخلی به امام خامنه ای، «شباهت های» تامل برانگیزی باشد که برخی از آن‌ها عبارت اند از:

۱. در عراق، آمریکایی‌ها در لباس یگان ضد تروریست عراق بر علیه نیرو‌های مقاومت وارد عمل شدند و در ایران هم خط آمریکایی تسلیم و ذلت با عنوان و لباس شهروندی (عبارت توئیت تاج زاده)، فرمانده مقاومت در منطقه را هدف عملیات جنگ روانی دیکته شده غربی‌ها قرار می‌دهند.

۲. هر دو اقدام در مقطع ورشکستگی سیاسی ترامپ و نیاز شدید او به تلقی مردم آمریکا به موثر بودن سیاست‌های فشار حداکثری او در عراق و بر علیه ملت ایران صورت می‌پذیرد.

۳. در عراق عوامل اصلی تروریسم (افسران امریکایی) لباس افسران «یگان ضد تروریسم» می‌پوشند و مدافعین ملت عراق را مورد حمله قرار می‌دهند و در ایران هم، مسببین اصلی وضعیت اسفبار قیمت ارز، سکه، خودرو و مسکن که همان مروجین گفتمان تسلیم و ذلت می‌باشند (من جمله شخص خوئینی ها) با به گرو کشیدن معیشت مردم، رهبری معظم و حامی اصلی محرومین را دعوت به تسلیم کرده و مورد نقد و هجمه قرار می‌دهند!

۴. در عراق هدف از حمله به مقر حشدالشعبی کور کردن مبدا شلیک به آمریکایی‌ها اعلام می‌شود و در ایران در پیام‌های جریان معلوم الحال درخواست صریح توقف مقاومت و لزوم نرمش قهرمانانه (ذلیلانه!) مقابل آمریکایی‌های عهد شکن.

۵. در عراق جای جلاد و شهید عوض می‌شود و مدافعین دین، شرف و سرزمین در جای متهم نشسته و ساعاتی بازداشت می‌شوند و مؤسسین اصلی داعش در لباس یگان ضد تروریسم در مقام قاضی در جای بازجو قرار می‌گیرند و در ایران جریانی که سال‌ها عنان امور اجرایی کشور را به دست داشته و جاهلانه و یا عامدانه به تضعیف خط مقاومت اقتصادی پرداخته و با اعتماد توجیه ناپدیر به غربی‌ها و پایمال نمودن ظرفیت‌های داخلی، وضعیت اقتصادی امروز را رقم زده، مطالبه گر و منتقد می‌گردد.

بند‌های دیگر را می‌گذارم و می‌گذرم؛ خلاصه کلام که توطئه در بغداد از سنخ همان توئیت‌ها و نامه نگاری‌ها در تهران است، باطن هر دو اقدام آمریکایی و هر دو جریان استقامت، مقاومت و عزت امت را نشانه گرفته اند.

و اما مردم عصر امام خمینی (ره)، صدای شیطانی اشعث‌های زمان را از ندای رحمانی امام انقلاب به خوبی تشخیص می‌دهند، گرچه گویندگان اشعث صفت تغییر کرده اند، اما این صدای شیطانی همان صدا است و محتوای هر دو صدا دعوت به تسلیم و ذلت!.

دیروز در کربلا قیس بن اشعث روز عاشورا بعد از تاکید حضرت اباعبدالله (ع) بر عدم سازش در مقابل یزید، فریاد برآورد: یا حسین! مَا نَدْرِی مَا تَقُولُ وَ لَکنِ انْزِلْ عَلَی حُکمِ بَنِی عَمِّک (نمی‌فهمیم چه میگوئی! اما کوتاه بیا و سازش کن!) و امروز هم ..

بی شک علی رغم دستور کار جدید اتاق طراحی فتنه و تحرکات نفوذی‌ها و عمال آمریکا و انگلیس، جبهه مقاومت با بصیرت و هوشیاری تحت زعامت امام خامنه‌ای به فتوحات بزرگتری نائل خواهد آمد، ان شاءالله./۹۴۵۶/د102/ب1

میراحمدرضا حاجتی
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ضابطی
Iran, Islamic Republic of
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
بايد از اين جماعت ... پرسيد شما باز كدام دستاور خود را به عنوان امتياز، مي خواهي به امريكا بدهيد ؛ هسته اي را كه جناب روحاني در زمان خاتمي دو سال كاملا تعطيل كرد و با دستور رهبري به اين جا رسيده و يا قدرت موشك را كه همپالگي هاي شما ان را براي كشور ضروري نمي دانستند مي خوام ببينم دستاورد وادادگي و مذاكره با امريكا چه بوده ؟ كه بتوانيد پيشكش امريكا كنيد جناب روحاني با دستاور مقاومت وارد مذاكره با امريكا شد وگرنه كه خود ايشان هسته اي را در زمان خاتمي كاملا تقديم كرده بود واگ نبود خط فكر مقاومت كه رهبري عزيز دارن ما الان هيچ در دست نداشتم كه اقايان بروند مذاكره كنن!!! فقط دروغ به خورد ملت ميدهند ( با ارعاب ملت كه اگ مذاكره نشه جنگ ميشه ) و يا با تطميع ملت ( كه مشكلات بالمره بر طرف ميشه... مشكل اب و نان ومسكن و...) و يا با تهديد رهبري كه( استعفا مي دم اگ نشه چون من بر مبناي مذاكره بلدم مملكتو اداره كنم) و نمي زارن كار كنم اختيارات رئيس جمهور كمه !!؟ كذا وكذا از اين دست دروغ ها ! خجالت هم نمي كشن اين همه به ملت دروغ ميگن !؟
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
آقای خوئینی ها اگه میخوان هم پالیگی هایی را که نزدیک سی و چندسال است باحمایت افرادی مثل خودشان بر مردم حکومت میکنند تطهیر کنند حرفی نیست و تعجبی هم ندارد، ولی اگه از روی دلسوزی حرفی ناپخته زده اند از مردم ایران به خاطر حمایتشان از اصلاح طلبان بی درد عذر خواهی کنند اینقدر قلب رهبر عزیز و ملت را به درد نیاورند....
0
0
جعفری
Iran, Islamic Republic of
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
دوباره پدر معنوی فتنه دست به قلم شد. خیلی معادله ساده ایست. مهره ای از ایشان رئیس جمهور میشود با اختیارات فراوان، تیمی فرسوده، ناکارآمد و ناامید از معاونین و وزرای را تشکیل میدهند سپس تَنی چند نزدیکان معاونین و وزرا انواع مفاسد اقتصادی را در نامناسب ترین شرایط اقتصادی کشور، بانیت نامید سازی مردم مرتکب میشوند و همان دولت ناامید ذره ای برای احقاق حق ملت حرکتی نمی کند و هر روز نیز با بی تدبیری های واضح و احتمالا عامدانه دولت خسته، بر این آشفتگی ها افزوده میشود تا در این روزها پدر معنوی ایشان دست به قلم شده و مرموزانه و فتنه گونه همه این کارشکنی ها را با فرافکنی و غوغاسالاری متوجه رهبری نماید اما این شیخ خاکستری، غافل از اینکه "و مکروا و مکرالله والله خیر الماکرین"
0
0
چهرگانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
بعد از خسارت محض برجام واعمال تحریمهای بیشتر و ترور سردار دلها حاج قاسم سلیمانی عزیز و صدور قطعنامه سه جانبه تروئیکای اروپا و ...هر شخصی حرف از مذاکره بزند باید محاکمه شود.مجلس انقلابی تشکیل شده در این زمینه باید به طور جدی وارد عمل شود و جلوی پادوهای غرب را بگیرد.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
اينها بايد در دادگاه محاكمه شوند فقط اغتشاشگر رو كه نبايد محاكمه كرد ...اين مردان كه پشت فتنه هاي گذشته هم بودند بايد افاضات خود رو ثابت كنند ...ما پشتيبان رهبر هستيم واجازه استارت فتنه ديگر رو نميدهيم ...
0
0
فدوی
Iran, Islamic Republic of
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
خیانتی که امثال این اقا به مردم ، انقلاب و حکومت کردن کمتر از منافقین نبود و شاید اگر نظام مصلحت اندیشی را پیشه خود نمیکرد این عناصر بی خاصیت و بعضا مضر و معاند امروز جرات لجن پراکنی پیدا نمیکردن و مطمئنا وضع اقتصادی و سیاسی کشور به مراتب بهتر از امروز بود.
0
0
فدایی
Iran, Islamic Republic of
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم
در ره عشق جگر دارتر از صد مردیم
هر زمان شور خمینی به سر افتد ما را
دور سید علی خامنه ای می گردیم..
0
0