۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۶۵۶۴۲۰
امام جمعه ايلام:

وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم نامساعد است

وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم نامساعد است
امام جمعه ايلام گفت: باید اذعان کرد که وضعیت معیشتی مردم نامساعد است، از این رو بنیاد اجتماعی احسان باید این مهم را مدنظر داشته باشد و کمک های های خود را تداوم ببخشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار شامگاه یکشنبه در جلسه معرفی دبیر جهادی قرارگاه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)  اظهار داشت: خوشبختانه در ماه های اخیر که کشور و ایلام با بیماری کرونا و برخی از محدودیت ها روبرو بوده، شاهد فعالیت هادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این استان هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام ادامه داد: خدمت و امدادرسانی به خانواده های محروم و مستضعف در دین اسلام بسیار مورد تاکید قرار گرفته است، لذا امروز کار گروه هایی جهادی در این حیطه دارای اجری عظیم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: امروز باید اذعان کرد که وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم نامساعد است، لذا بنیاد اجتماعی احسان ایلام باید این مهم را مدنظر داشته باشد و کمک های های خود را تداوم ببخشد.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: در حال حاضر شاهد کمبودهایی در بازار هستیم و همین امر زمینه التهاب و استرس در جامعه را فراهم آورده است، لذا برای جلوگیری از التهاب و نیز بازگشت آرامش بازار سهمیه اقلام معیشتی ایلام به ‌صورت تدریجی بین نیازمندان توزیع گردد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی اظهار داشت: در همین راستا و در راستای برنامه‌ریزی و انجام مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان جهت توزیع بسته‌های پروتئینی در بین جامعه هدف، در جلسه شورای استانی مصوب شده است.

به گزارش خبرنگار رسا، طبق پیشنهاد و تأکید نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام برای حفظ آرامش بازار و جلوگیری از التهاب احتمالی، سهمیه استان با تأخیر یک‌هفته‌ای و به‌صورت تدریجی تأمین شود./1402/د102/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
وضع بسیار خراب است و مردم بیشتر از تبعیض در رنجند تا وضع اقتصادی
0
0