۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۶۵۶۴۵۲
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری مسابقه کتابخوانی حجاب با شرکت ۲۱۰ طلبه لرستانی

برگزاری مسابقه کتابخوانی حجاب با شرکت ۲۱۰ طلبه لرستانی
عزیزی گفت: مسابقه کتابخوانی «حجاب عزت است یا اسارت»، با شرکت ۲۱۰ نفر از خواهران طلبه لرستانی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و به مناسبت دهه کرامت مسابقه کتابخوانی ویژه طلاب برگزار می شود.

وی عنوان کرد: مسابقه کتابخوانی با همکاری مؤسسه خاتم النبیین در حوزه علمیه خواهران استان لرستان، به صورت مجازی و با عنوان حجاب عزت است یا اسارت» برگزار می شود.

عزیزی با بیان اینکه تاکنون 210 طلبه برای شرکت در این دوره از مسابقه کتابخوانی ثبت نام کرده اند، خاطرنشان کرد: کتاب و فایل pdf به صورت رایگان در اختیار ثبت‌نام کنندگان قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: از طرف مؤسسه جوایز نقدی و غیر نقدی شامل کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، بن خرید لوازم حجاب، چادر مشکی درجه یک ایرانی، بسته های فرهنگی حجاب و جوایز ارزنده و معنوی اهدا می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با تأکید بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ کتابخوانی و مطالعه اظهار داشت: برگزاری دوره های مجازی کتابخوانی فرصتی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

وی با اشاره به فعالیت طلاب در عرصه تبلیغ یادآور شد: فرهنگ کتابخوانی باید بین طلاب به عنوان یک اصل اساسی همواره مورد توجه قرار گیرد، چراکه مطالعه لازمه ارتقای سطح علمی و آگاهی افراد است و در زمینه موفقیت تبلیغی طلبه نقش بسزایی دارد./9451/ت310/ب1

ارسال نظرات