۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۶۵۶۴۹۴
استاد حوزه:

مسؤولان به جای وعده و وعید از مردم عذرخواهی کنند

مسؤولان به جای وعده و وعید از مردم عذرخواهی کنند
حجت الاسلام حائری زاده با انتقاد از عملکرد برخی مسؤولان گفت: به جای دور زدن مردم بیایید از آنان عذرخواهی کنید، چرا امروز صاحب خانه شدن برای مردم به یک آرزو تبدیل شده است؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مهدی حائری زاده استاد حوزه علمیه، دوشنبه‌شب در مراسمی که به مناسبت دهه کرامت در مهدیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، گفت: انسان در دنیا مسافر است.

وی افزود: انسان برای آنکه بتواند به سعادت برسد باید مبدأ و مقصد حرکت خویش را در این عالم بداند؛ مبدأ و مقصد این حرکت خداوند متعال و توشه آن اعمال صالح است.

حجت الاسلام حائری زاده به آسیب‌های فضای مجازی اشاره و بیان کرد: امروز بسیاری از برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی سبب شده حفظ دین برای بسیاری از جوانان سخت و دشوار شود.

استاد حوزه علمیه بابیان اینکه مردم در سختی و دشواری زندگی می‌کنند، اظهار داشت: مسؤولان اگر نمی‌توانند برای مردم کاری انجام دهند حداقل وعده‌ و وعید ندهند؛ به‌جای دور زدن بیایند و از مردم عذرخواهی کنید.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز صاحب‌خانه شدن برای مردم به رؤیا و آرزو تبدیل‌شده است، گفت: مسؤولان باید نسبت به فساد اقتصادی زیرمجموعه خودشان نزد خداوند پاسخگو باشند.

حجت الاسلام حائری زاده با تأکید بر اینکه جوانان مراقب غارتگران ایمان باشند و فریب آنان را نخورند، عنوان کرد: انسان اگر بخواهد از ایمان و اعتقاد خود صیانت کند باید سوار کشی اهل‌بیت(ع) شود در این صورت اهل نجات می‌شود.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه توحید بدون پذیرش ولایت اهل‌بیت(ع) محقق نمی‌شود، اظهار داشت: دین‌داری و متدین بودن دشوار است اما با تبعیت از خاندان عصمت و طهارت انسان می‌تواند ایمان خود را تقویت و درنهایت سعادتمند شود./813/پ210/ق

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات