۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۶۵۶۳۳۰
حجت الاسلام والمسلمین خاموشی:

حوزه هنری با استفاده از فناوری های نوین به تقویت مدیا بپردازد

حوزه هنری با استفاده از فناوری های نوین به تقویت مدیا بپردازد
رییس سازمان اوقاف توجه به دستاوردها و فناوری های نوین رسانه ای را لازم و ضروری دانست و گفت: حوزه هنری با استفاده از فناوری های نوین به تقویت مدیاها اقدام کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، امروز در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید حوزه هنری که در تالار اندیشه همین مرکز هنری برگزار شد، گفت: حوزه هنری برخاسته از انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه حوزه هنری برای انقلاب و تعالی آن است، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب هنرمند و هنرشناس هستند و ایشان نقشه راه را برای رشد و پیشرفت ترسیم می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی به تقریظ‌های رهبر انقلاب بر کتاب‌های تولیدشده اشاره و ابراز کرد: اگر توصیه و حمایت معظم له نبود حوزه هنری نمی‌توانست پیشرفت و توسعه‌ای داشته باشد.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با تأکید بر اینکه برای انقلاب و دفاع مقدس باید کار کرد، اظهار داشت: امروز مدافعان حرم ثمره و میوه‌ای از دوران دفاع مقدس هستند باید در این عرصه مجاهدت داشت و کارکرد.

وی توجه به دستاوردهای نوین در فناوری را لازم و ضروری دانست و گفت: حوزه هنری باید با استفاده از فناوری‌های نوین مدیاها را تقویت کند.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی با استناد به بیانات رهبر انقلاب، خاطرنشان کرد: حضرت آقا فرمودند: پرورش هنرمند، حفظ او و بهره‌گیری از آثارش توجه شود./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات