۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۶۵۶۳۳۷
آیت الله رشاد:

حوزه علمیه تهران آمادگی همکاری با حوزه هنری را دارد

حوزه علمیه تهران آمادگی همکاری با حوزه هنری را دارد
آیت الله رشاد با بیان اینکه حوزه علمیه تهران آمادگی همکاری و مشاوره با حوزه هنری را دارد، گفت: مدیر جدید حوزه هنری از طلاب و نخبگان حوزه های علمیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله علی‌اکبر رشاد رییس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه استان تهران و رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید حوزه هنری که در تالار اندیشه همین مرکز هنری برگزار شد، گفت: حوزه هنری از نهادهای فکری و علمی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه حوزه هنری از همان ابتدا محل رفت‌ و آمد اصحاب اندیشه و هنر بود، ادامه داد: محمدمهدی دادمان که امروز به‌عنوان مدیر حوزه هنری معرفی می‌شود از نمادهای رویش نسل سوم انقلاب به‌حساب می‌آید.

آیت‌الله رشاد به شبهات‌های مدیران سابق و جدید حوزه هنری اشاره و عنوان کرد: هر دوی این بزرگواران از طلاب نخبه به شمار می‌روند و آقای مؤمنی شریف از جوانان نسل دوم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

رییس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه استان تهران یکی از وظایف مهم مدیر جدید حوزه هنری را تدوین مؤلفه‌های بیرونی و سازمانی این حوزه در ادوار مختلف به خصوص دهه 60 برشمرد و گفت: حوزه علمیه تهران آمادگی همکاری و مشاوره با حوزه هنری را دارد./813/پ202/ف

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات