۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۶۵۶۵۸۰
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس:

ورزش عامل پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی است

ورزش عامل پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی است
خاتمی با اشاره به نقش پیشگیرنده ورزش در ناهنجاری های اجتماعی، گفت: اهتمام در امور ورزش و جوانان در مقابله با هجمه های دشمنان در فضای مجازی اثرگذار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سید مسعود خاتمی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی، بعد از ظهر امروز در نشستی که  با حضور مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان صورت گرفت، بیان کرد: رونق در بخش و امور جوانان و ورزش پیشگیری کننده در بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی خواهد بود.

خاتمی با اشاره به نقش پیشگیرنده ورزش در ناهنجاری های اجتماعی، گفت: اهتمام در امور ورزش و جوانان در مقابله با هجمه های دشمنان در فضای مجازی اثرگذار خواهد بود و می تواند نقش مؤثری در پیشگیری از معضلات اجتماعی داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به استقبال همیشگی و پرشور جوانان شهرهای گلپایگان، گلشهر و گوگد از فعالیت های ورزشی در شهرستان، تصریح کرد: زمینه های لازم برای رونق بیشتر ورزش در شهرستان باید صورت گیرد تا نشاط و تندرستی برای جامعه رقم بخورد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ورزش امری بسیار ضروری برای سلامت جسم است که زمینه ساز سلامت روح نیز خواهد بود و نقش مهمی در سلامت زندگی انسان دارد.

خاتمی مخارج امروز را برای جلوگیری از ناهنجاری ها و به تبع آن مخارج بعدی که این ناهنجاری ها برای جامعه به وجود می آورد لازم دانست و تاکید کرد: سالن های ورزشی در اختیار ادارات بیت المال هستند و ادارات اجازه ممانعت از استفاده آنها را نخواهند داشت.

وی از فرماندار گلپایگان در خواست کرد ادارات ملزم شوند سالنها و زمینهای ورزشی خود را در اختیار تربیت بدنی و استفاده عموم قرار دهند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی در پایان با یادآوری ویژگی های فرهنگی شهرستان گلپایگان گفت: ورزش در شهرستان باید با رعایت این ویژگی های فردی و شئون باشد./1304/پ203/ق

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات