۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۶۵۶۶۴۰
تحلیلگر مسائل سیاسی:

رژیم صهیونیستی بزرگ ترین بازنده در جنگ احتمالی با حزب الله است

رژیم صهیونیستی بزرگ ترین بازنده در جنگ احتمالی با حزب الله است
نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی در مقاله ای با اشاره به برتری قدرت مقاومت نسبت به کشور های عربی و اوروپایی، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی بزرگ ترین بازنده در جنگ احتمالی است.
به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، سایت خبری اللواء لبنان در مقاله‌ای به برتری قدرت جبهه مقاومت لبنان در مقابل رژیم صهونیستی تاکید کرد که خلاصه ای از آن در ادامه تقدیم خوانندگان گرامی می شود:
«حسین زلغوط» نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی در مقاله خود بیان می‌دارد در شرایطی قرار داریم که از یک سو   شاهد بحران مالی و اقتصادی در لبنان و عدم استقرار سیاسی و از سوی دیگر گمانه زنی‌ها حاکی از سرگیری درگیری در منطقه هستیم.
وی بیان می‌دارد هرچند رژیم صهونیستی شکست مهلک خود در سال ۲۰۰۶ را فراموش نکرده است، اما این فرصت بحران اقتصادی در لبنان را مناسب برای پیروزی بر حزب الله می‌داند. فرماندهان سیاسی و نظامی این رژیم به خوبی می‌دانند که هزینه این جنگ سرسام اور است، اما احتمالا ریسک این ماجراجویی را به جان می‌خرند.
زلغوط با اشاره به  افزایش قدرت موشکی  حزب الله نسبت به سال ۲۰۰۶ می‌افزاید درگیری امریکایی و ایرانی در لبنان دو راه حل دارد؛ یا گفتگو یا شعله ور شدن جنگ.
وی می افزاید: تهدیدات اسرائیل همیشه بوده است، اما این بار تحرکات این رژیم در شمال مناطق اشغالی حاکی از اغاز درگیری می‌تواند داشته باشد وحزب الله آمادگی هر گونه درگیری را دارد همانطور که دبیر کل حزب الله لبنان سید حسن نصر الله طی سخنانش آشکارا اشاره به قدرت موشک‌های نقطه زن و مهلک خود کرده است.
ارسال نظرات