۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۶۵۶۷۳۶

بازدید حجت الاسلام والمسلمین تقوی از مدرسه علمیه الغدیر اهواز

بازدید حجت الاسلام والمسلمین تقوی از مدرسه علمیه الغدیر اهواز
حجت الاسلام فرطوسی با اشاره به بازدید حجت الاسلام والمسلمین تقوی از مدرسه الغدیر اهواز گفت: مؤسسه قرآنی وابسته به حوزه از علاقه‌مندان به حفظ قرآن، ثبت نام به عمل می‌آورد.
حجت الاسلام مصطفی فرطوسی، مسؤول رسانه‌ای مدرسه علمیه الغدیر اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به بازدید حجت الاسلام والمسلمین تقوی، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی، از حوزه اشاره کرد و گفت: حجت الاسلام والمسلمین تقوی در این بازدید پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، از بخش‌های مختلف حوزه دیدن نموده و جلسه‌ای با کادر و متولی مدرسه برگزار کرد که گزارش مفصلی از فعالیت‌های حوزه برای شان ارائه گردید.

مسؤول رسانه‌ای حوزه علمیه الغدیر اهواز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت مؤسسه قرآنی وابسته به مدرسه بیان داشت: مؤسسه در راستای تعمیق معرفت عمومی و درک و تدبر قرآن کریم و تلاش برای تقویت ایمان و اعتقاد افراد جامعه به قرآن و عترت و عملی شدن فرهنگ قرآن و عترت در ابعاد فردی و اجتماعی، دوره قرآنی «ربیع القلوب» را با محوریت حفظ قرآن آغاز کرده است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه جامعه هدف دوره تابستانه دانش آموزان پسر خوزستانی پایه‌های تحصیلی هشتم تا دوازدهم هستند، اظهار داشت: در این دوره قرآن آموزان دو جزء از قرآن کریم را همراه با فراگیری مفاهیم قرآنی، حافظ می‌شوند و از محضر اساتید حافظ کل و با تجربه در تدریس حفظ قرآن کریم بهره‌مند خواهند شد.

حجت الاسلام فرطوسی با بیان اینکه قرآن آموزان از تخفیف در نظر گرفته شده مؤسسه قرآنی استفاده خواهند کرد، ادامه داد: برگزاری پیش دوره روانخوانی قرآن کریم برای قرآن آموزان و اعطای مدرک حفظ دو جزء از مؤسسه و حفظ دو جزء قرآن در تابستان از جمله مزایای شرکت در دوره خواهد بود.

وی ادامه داد: برگزاری دوره‌های مفاهیم و تفسیر مختصر در کنار حفظ قرآن، امکان ادامه حفظ با حجم کم در ادامه سال تا حفظ کل و نظارت مستمر بر حفظ قرآن آموزان از سوی مؤسسه پیگیری می‌شود.

مسؤول رسانه‌ای مدرسه علمیه الغدیر اهواز تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند تا ۱۵ تیرماه برای ثبت نام به https://howzehalghadir.com/ مراجعه و اطلاعات خود را در قسمت «ثبت نام دوره قرآنی ربیع القلوب» ثبت کنند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات