۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۶۵۶۸۶۶
به بهانه پخش یک سریال؛

چرا آقازاده درخشید

چرا آقازاده درخشید
آقازاده رکورد تماشای آنلاین و فروش فیزیکی را با اختلاف زیادی نسبت به آثار دیگر نمایش خانگی جابه‌جا کرد، این فیلم به سفارش سازمان هنری اوج و به کارگردانی بهرنگ توفیقی است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، رکورد تماشای فیلم‌های آنلاین جابه جا می‌شود، نسخه فیزیکی آقازاده در عرض چهار روز به پایان می‌رسد و این اتفاقی است که فقط برای سوژه سیاسی، اقتصادی و امنیتی بودن فیلم نیست بلکه هنر کارگردان نیز شرط مهمی برای رسیدن می‌باشد.

روابط عمومی فیلیمو گزارش داده است که آمار میزان تماشای آنلاین آخرین ساخته بهرنگ توفیقی تا ساعت ۱۲ شب روز چهارشنبه در پلتفرم فیلیمو، 25 میلیون و 861 هزار و 865 دقیقه است که با مقایسه آمارهای پیشین رکورد تازه‌ای در تماشای آنلاین سریال‌های شبکه نمایش خانگی به حساب می آید و تفاوت چند میلیون دقیقه‌ای تماشای آن توسط مخاطبان نشانگر داغ بودن سوژه «آقازاده» در ایران است.

تفاوت دیگر این سریال با کارهای دیگر در زمان آن است که هفتاد دقیقه تنظیم شده است و کشمکش خوبی در همان ابتدای اثر شاهد هستیم و این خط تعلیق در حوزه فساد اقتصادی در کنار سوژه پرستوها و فساد جنسی می‌تواند درگیری ذهنی خوبی برای مخاطب ایجاد کند.

گاهی سوژه‌ها می‌توانند خود ابژه باشند و حتی مناسب‌تر دیده شوند و در نگاه بیرونی شاید به مراتب بسیار هیجانی‌تر از سوژه‌های دیگر رخ داده باشند که هیچ کارگردان خلاقی نتواند واقعیت بیرونی را به تصویر بکشد و از قضا این موضوع از جمله اتفاقاتی است که پنجره بزرگی به سمت فضای اجتماعی بازکرده است و رخدادهایی حتی در مقابل چشم مردم اتفاق می‌افتد که تصویرگری سخت‌تری دارد و مهمترینش همین ماجرای روح الله زم است.

سریال آقازاده می‌تواند بستری باشد برای فهم بهتر موضوع آقازادگی در کشور ما و راهکاری کنار پدرانی قرار گیرد که بر عرصه‌های حساس تکیه زده‌اند و غافل از اطرافیان آگاه یا ناآگاه فضا را برای خیانت باز می‌کنند و همین موجب بستن گلوگاه‌های جدی در عرصه‌های مختلف می‌شود و دشمن نطقه‌زنی خوبی را صورت می‌دهد و این ابتدای ماجرا است./882/ز504/ب1

ارسال نظرات