۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۶۵۶۹۴۹
آیت الله سلیمانی در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

کتمان واقعیت‌ها روال همیشگی اصلاح طلبان / هماهنگی این جریان با ضد انقلاب

کتمان واقعیت‌ها روال همیشگی اصلاح طلبان / هماهنگی این جریان با ضد انقلاب
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اِعمال برخورد سیاست علیه نظام از سوی اصلاح طلبان تأمین هدف دشمنان خواهد بود، گفت: برخی از اصلاح طلبان آب در آسیاب دشمن می ریزند.

آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که چرا جریان اصلاحات و اعتدال که چندین سال مراکز ثروت و قدرت کشور را در دست دارند، علی رغم ناکارآمدی به جای پاسخگویی، فرافکنی می کند، اظهار داشت: معمولاً روال و رویه این افراد است که سعی بر فرافکنی دارند.

وی با تأکید بر این که دولت باید پاسخگویی سؤالات مردم باشد، گفت: ممکن است که دولتمردان حرف هایی هم برای مردم داشته باشند که باید بیان کنند و آن پرسشگری هایی که علیه دولت صورت گرفته، مطرح شود و مردم به قضاوت و داوری بر بیایند.

دولت تدبیر و امید با کلید خود نتوانست مشکلات را مرتفع کند

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دولت تدبیر و امید کلید فتح در دست داشت، تصریح کرد: دولت کنونی در ابتدای روی کار آمدن از مردم فرصت خواست که در بازه زمانی 100 روزه بتواند مشکلات را بر طرف کند؛ حال باید پرسید که آیا آن مشکلات مرتفع شد یا خیر؟ آنچه که اکنون به نظر می رسد، این است که مشکلات رفع نشده است.

اِعمال برخورد سیاسی از سوی اصلاح طلبان تأمین هدف دشمنان خواهد بود

وی با اشاره به فتنه گری برخی از سران اصلاحات به صورت هماهنگ با دشمن علیه نظام اسلامی و منافع ملی افزود: رفتار برخی از اصلاح طلبان ممکن است که به نوعی از روی غرض و موضع منفی نسبت به نظام نباشد، اما این نوع از اِعمال برخورد سیاسی، تأمین هدف دشمنان را در پی خواهد داشت.

آیت الله سلیمانی به فرمایشی از رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان فرمودند وظیفه ما حمایت از دولت است اما حمایت نه به معنای این که انتقاد نکنیم، بلکه باید ضعف ها را مطرح کرد؛ اصلاح طلبان سعی شان بر این است که اگر دولتی را از ناحیه خود بدانند، مسائل را آنگونه ای که هست، با مردم به صورت شفاف در میان نگذارند و حتی به نوعی علیه نظام موضع گیری کنند.

آیت الله سلیمانی اظهار داشت: در این مواقع، موضع گیری اصلاح طلبان دقیقاً همان موضع گیری عوامل ضد انقلاب است و باید خیلی مواظبت کنند که آب در آسیاب دشمن نریزند که متأسفانه گاهی این رویه و روند در بین برخی از این آقایان مشاهده می شود./822/ت302/ف

مهدی فلاحی
ارسال نظرات