۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۶۵۷۱۶۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

همدلی مردم و مسؤولان برای مقابله با ویروس کرونا تقویت شود

همدلی مردم و مسؤولان برای مقابله با ویروس کرونا تقویت شود
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به همدلی در روزهای اولیه شیوع ویروس کرونا و تدبیر در نحوه مقابله با این ویروس گفت: امروز نیز باید این همدلی و همکاری تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد رضا شاهرخی، صبح امروز در جمع خبرنگاران در بیت امام جمعه خرم آباد، گفت: شیوع ویروس کرونا وضعیت اقتصادی را تحت تأثیر قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: ادامه روند شیوع ویروس کرونا سبب می شود فعالیت های اقتصادی کند شود و تأثیر نامطلوبی بر وضعیت اقتصاد و معیشت خانواده ها وارد می کند.

وی با اشاره به اینکه در روزهای اول شیوع ویروس کرونا با تدبیر، مدیریت و برنامه ریزی و همدلی مردم و مسؤولان به خوبی توانستیم وضعیت را مدیریت کنیم و این حرکت در کاهش آمار مبتلایان به کرونا نقش آفرین بود، خاطرنشان کرد: امروز نیز باید جلوی افزایش آمار مبتلایان گرفته و زنجیره انتقال ویروس قطع شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار داشت: مردم باید همدل و هماهنگ باشند و از برگزاری مراسم عزاداری و جشن های عروسی خودداری کنند چراکه این مراسم و تجمعات عامل اصلی گسترش و انتقال ویروس کرونا خواهد بود.

وی بر ضرورت اجرا و توجه به طرح فاصله گذاری اجتماعی تأکید و تصریح کرد: با رعایت اصول بهداشتی باید همکاری کنیم تا زودتر از این مرحله نیز گذر و شرایط زندگی به حالت عادی بازگردد.

نماینده ولی فقیه درلرستان خاطرنشان کرد: از مردم انتظار می رود برای حفظ سلامتی خود و دیگران از حضور انبوه در بازار، پاساژها و دیگر اماکن عمومی خودداری کنند چراکه این حضور افزون بر گسترش ویروس کرونا فعالیت های اقتصادی را نیز کند می کند./9451/پ210/ف

ارسال نظرات