۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۶۵۷۲۰۱
توهین به مرجعیت شیعه(25)؛

یکی از علمای هند فتوا به کفر رژیم آل سعود داد

یکی از علمای هند فتوا به کفر رژیم آل سعود داد
موسس و مدیر دانشگاہ مجازی شیخ مفید بمبئی در گفت وگو با رسا با اشاره به توهین روزنامه سعودی به آیت الله سیستانی تصریح کرد که رژیم آل سعود و اربابانش مسبب همه مشکلات منطقه هستند.

حجت الاسلام «سید تنویر امام رضوی» موسس و مدیر دانشگاه مجازی شیخ مفید بمبئی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزار رسا در ھند با محکومیت اقدام شوم روزنامه سعودی الشرق الاوسط که روز جمعه گذشته با انتشار کاریکاتوری، اقدام به توهین به آیت الله سیستانی مرجعیت دینی شیعیان عراق کرد، گفت: توهین به آیت الله سیستانی، توهین به یک مرجع دینی نیست، بلکه توهین به جهان اسلام است.

وی افزود: دشمنان با توهین به مرجعیت عراق، ھمان ھدفی را دنبال می کنند که در مکانیسم تربیتی متحجرین و گذاشتن بنیان ظلم و جور، کشورهای استکباری و استعماری دنبال می کنند که به این وسیله بتوانند رهبران دینی و مبارز اسلام را از قدرت دور و یا از سر راه بردارند، بنابراین در این راستا، دشمنان درپی آن هستند که مسلمانان مبارز و با بصیر را تحقیر و مورد انواع ظلم قرار دهند.

موسس و مدیر دانشگاه مجازی شیخ مفید بمبئی با اشاره به اقدام غیر سنجیده عربستان سعودی در انتشار کاریکاتور موهن، بیان داشت: رژیم آل سعود یک حکومت طاغوتی در عربستان تشکیل داده و از دین مبین اسلام خارج شده است. رژیم آل سعود متحجرانی هستند که ھمیشه در جهالت زندگی می کنند و به صورت مخفیانه و حتی بعضا آشکارا با دشمنان درجه یک اسلام ارتباط دارند.

وی حاکمان سعودی را انسان های بی بصیرت و دنباله رو آمریکا و اسرائیل دانست و ادامه داد: رژیم آل سعود ان شاءالله به دست همان حامیانشان به زباله دان تاریخ خواهند پیوست.

سید تنویر امام رضوی، استکبار جهانی را پشت پرده توهین به آیت الله سیستانی دانست و افزود: استکبار جهانی به طور مستمر در حال انجام اقدامات خبیثانه در منطقه است. متاسفانه کشورهای مرتجع عربی تحت پرچم اسلام درحال خدمت به اربابانشان هستند و در واقع به بهترین سلاح و ابزار برای نابودی اسلام اصیل محمدی و ضربه زدن به امت اسلامی در منطقه تبدیل شده اند.

وی با اشاره به وظیفه علما و امت اسلامی در قبال توهین به مراجع، گفت: وظیفه امت اسلامی و به ویژه علما این است که خویش را در ابعاد مختلف تقویت کرده و مجراهای نفوذی دشمنان را در امت شناسایی و نهایتا سر چشمهای زهرآگین آبیاری را با توکلت بر ابعاد مختلف از ریشه بخشکانند.

حجت الاسلام سید تنویر امام رضوی در پایان، ارتباط آل سعود با رژیم صهیونیستی و آمریکا را علت چنین اقدام شنیعی دانست و گفت: آل سعود و رژیم صیھونیستی ساخت و پرداخته استکبار جهانی هستند و در یک مسیر و برای یک هدف تلاش می کنند.

سید فیض رضوی
ارسال نظرات