۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۶۵۷۲۲۱
معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی:

مردمی شدن تبلیغ هدف طرح تحول تبلیغی است

مردمی شدن تبلیغ هدف طرح تحول تبلیغی است
حجت‌الاسلام حریزاوی از اجرای طرح تحول تبلیغی خبر داد و گفت: در این طرح هدف مردمی شدن تبلیغ و حضور امام محله در همه مناطق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام روح الله حریزاوی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سالن اجتماعات ادارات تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اجرای طرح تحول تبلیغی گفت: مردمی شدن تبلیغ از محورهای تحول در تبلیغ است.

معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی محورهای تحول در تبلیغ را تربیت قرآنی، تبلیغ اجتماعی، امام محله و تحول اجتماعی مسجد محور عنوان کرد.

وی با بیان اینکه تحول اجتماعی مسجد محور یکی از راهبردهای این طرح تحول است، خاطرنشان کرد: مساجد باید به پایگاه‌های اجتماعی و ارائه خدمات مردمی تبدیل شوند.

حجت‌الاسلام حریزاوی تصریح کرد: مسجد و امام جماعت افزون بر دیانت و معنویت مردم، در حوزه آموزش، تربیت، اشتغال، محرومیت زدایی و رسیدگی به نیازهای فکری فرهنگی جوانان نیز باید ایفای نقش کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه تنها یک سوم نقاط آسیب پذیر کشور تحت پوشش سازمان تبلیغات است، اظهار داشت: در صورت تأمین اعتبار و حمایت مسؤولان می توان پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی را در همه نقاط کشور پوشش داد.

معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به نقش روحانیت بین مردم بیان کرد: حضور نیروهای جهادی، مبلغین، روحانیون، دانشجویان در مناطق آسیب پذیر سبب ارتقای امنیت شده است./9451/پ310/ب1

ارسال نظرات