۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۶۵۷۲۴۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

۳۵۰۰ برنامه در فضای مجازی ویژه دهه کرامت برگزار شد

۳۵۰۰ برنامه در فضای مجازی ویژه دهه کرامت برگزار شد
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از بهره‌گیری مبلّغین استان از ظرفیت فضای مجازی در برگزاری ۳۵۰۰ برنامه محتوایی و تبیینی به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در رابطه با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در این استان اظهار کرد: متناسب با بحث شیوع بیماری کرونا، یکی از الزاماتی که در میان فعالان فرهنگی به‌ویژه جوامع هدف سازمان از جمله، شبکه ارزشمند تبلیغی شکل گرفت، توجه به فضای مجازی بود که مبلّغین استان با بهره‌گیری از این ظرفیت ۳۵۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت برگزار کردند.

وی در ادامه افزود: بنا به اهمیت تبیین معارف الهی، بصیرت‌افزایی مبلغین و مبلغات در مناسبت‌ها می‌تواند در تقویت بنیه اعتقادی آحاد جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان موثر بوده و در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن جامعه را بیمه کند که در همین موضوع با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بستر استفاده هرچه مطلوب‌تر شبکه تبلیغی استان از فضای مجازی در قالب برپایی حسینیه مجازی در استان فراهم شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر عنوان کرد: به مناسبت دهه کرامت تهیه و ارسال سخنرانی‌های کوتاه دو دقیقه‌ای قابل بارگذاری در فضای مجازی، ارسال محتواهای تبلیغی، برگزاری مسابقه «آشنایی با زندگی‌نامه امام رضا (ع)» و سایر برنامه‌های فرهنگی از مهمترین مواردی بود که در ایام دهه کرامت توسط شبکه تبلیغی در سطح استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سروستانی با بیان اینکه دهه کرامت تداعی‌کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان والامقام و گرانقدر جهان است، خاطرنشان کرد: حرم حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) کانون دعا و قرآن و نیایش است و تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند./د102/ف

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات