۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۶۵۷۲۸۵
مدیر مدرسه علمیه تخصصی معراج:

برگزاری دوره آموزشی"RIE" در مدرسه علمیه تخصصی معراج

برگزاری دوره آموزشی
مدیر مدرسه علمیه تخصصي معراج از برگزاری دوره آموزشی جهت آزمون استخدامی آموزش و پرورش در مدرسه علمیه تخصصی معراج خبر داد.

 حجت‌الاسلام سید علی پور حسینی، مدیر مدرسه علمیه تخصصي معراج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از برگزاری دوره آموزشی جهت آزمون استخدامی آموزش و پرورش در مدرسه علمیه تخصصی معراج خبر داد.

وی اظهار کرد: مدرسه علمیه تخصصی معراج که با دو رویکرد تربیت طلاب در رشته تخصصی اخلاق جریان ساز در سطح 2 و 3 و همچنین هم‌افزایی و ایجاد یک اکوسیستم یکپارچه و هدفمند در عرصه کودک و نوجوان تأسیس‌ شده است برای موفقیت بیش از پیش طلاب در این عرصه دوره هایی را طراحی کرده که از آن جمله دوره "RIE" است، این دوره یک دوره آموزشی جهت آزمون استخدامی آموزش و پرورش می باشد.

حجت‌الاسلام پور حسینی گفت: در ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان اینگونه بیان شده است که تأمین بخشی از نیازهای خاص آموزش و پرورش در رشته‌هایی که امکان توسعه آن از طریق «واحد دانشگاهی» وجود ندارد، مطابق با ضوابط و مقررات وزارت آموزش و پرورش و از میان دانش‌ آموختگان سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی سراسر کشور و حوزه‌های علمیه، با شرط قبولی در آزمون و دیدن مهارت های لازم بلامانع می‌باشد بنابراین مدرسه علمیه معراج برگزاری این دوره آموزشی را برای علاقه مندان در نظر گرفته است.

مدیر مدرسه علمیه تخصصي معراج افزود: در شرايط استخدام آموزش و پرورش شروطی وجود دارد که داوطلبان باید آنها را داشته باشند از جمله شرط سنی دارندگان مدرک سطح 2 حوزوی حداکثر 35 سال، سطح 3 حوزوی 40 سال و سطح 4 حوزه علمیه 45 سال می باشد.

وی در خصوص شرایط شرکت در این دوره آموزشی گفت: زمان ثبت نام این دوره از 13 تیر (روز میلاد حضرت رضا علیه السلام) لغایت 18 مرداد (عید سعید غدیر) می باشد، علاقه مندان برای ثبت نام می تواننند عدد 31 را به مدیریت کانال رسمی مدرسه علمیه تخصصی معراج در پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/meragsfi ارسال کنند.

حجت‌الاسلام سید علی پور حسینی خاطرنشان کرد: از آن جایی که مرکز معارج با رسالت تحت پوشش قرار دادن مخاطب حداکثری تحت برنامه مدرسه معراج راه اندازی شده است و ظرفیت خواهران به ویژه خواهران طلبه در عرصه تعلیم و تربیت ظرفیتی عظیم می باشد. تصمیم گرفته شد که دوره "RIE" در این مرکز برای خواهران نیز برگزار شود./864/ت302/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات