۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۶۵۷۲۹۱
معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران مطرح کرد؛

نقش بی بدیل رهبر انقلاب در مدیریت بحران‌ها

نقش بی بدیل رهبر انقلاب در مدیریت بحران‌ها
حجت الاسلام ارشاد با بیان اینکه رهبری در بحران ها با نگاه توحیدی و اعتماد به وعده های الهی کشور را اداره می کنند، گفت: عملکرد ایشان در مدیریت مشکلات بی نظیر است.

حجت الاسلام حمید ارشاد معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به نقش بی بدیل رهبر انقلاب در مدیریت نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: مهم‌ترین و حیاتی‌ترین نقش را در تمام حکومت ها و نظامات رهبر آن مجموعه بر عهده دارد.

وی افزود: رهبر انقلاب در تداوم حرکت الهی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی این مسیر را به درستی و با تمام قدرت راهبری کردند و در طول این 30 سال رهبری داهیانه ایشان، سبب شد عزت و عظمت اسلام و مسلمانان در سراسر گیتی حفظ شود.

حجت الاسلام ارشاد با اشاره به شاخصه ها و ویژگی های رهبری رهبر انقلاب، عنوان کرد: مدیریت معظم‌له بر محور کلام ثقلین استوار است، راهبری ایشان همانند رهبر کبیر انقلاب عزت دینی و ملی در عرصه بین الملل را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران مدیریت جهادی روبه جلو و عدم انفعال در راهبری کشور و حرکت به سوی قلل تعالی و پیشرفت را از دیگر ویژگی های رهبری رهبر انقلاب برشمرد و گفت: مدیریت معظم‌له بر مبنای اهتمام بر دینداری مردم و تلاش برای ساخت دنیایی آباد و آخرتی توأم با سعادت برای مسلمانان کشور و جهان استوار است.

وی ادامه داد: همچنین مدیریت درون‌زا و نگاه به توان و قدرت داخلی و ظرفیت عظیم ملت ایران در شکوفایی کشور و اینکه جمهوری اسلامی حرکت فزاینده و رشد آفرین خود را ادامه دهد از دیگر شاخصه‌های مدیریتی رهبر انقلاب به شمار می رود.

حجت الاسلام ارشاد اضافه کرد: نگاه مستقیم و رشد آفرین رهبر انقلاب به جوانان کشور و اینکه آنان می توانند آینده کشور را بسازند، ایشان معتقد هستند آینده کشور بسته به استفاده از استعداد، توان و انگیزه جوانان غیور، مؤمن، متدین و انقلابی کشور دارد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: همچنین از دیگر شاخصه‌های مدیریتی رهبر انقلاب عدم یأس و ناامیدی در مشکلات و شدائدی است که برای کشور پیش می آید ایشان ناخدای طوفان‌ها در مدیریت بحران‌ها هستند، معظم له در مواقع بحران با نگاه توحیدی و اعتماد به وعده های الهی کشور را اداره و پیش می برند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات