۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۶۵۷۴۹۰
توهین به مرجعیت شیعه(27)؛

آیت الله طباطبایی: آل سعود با توهین به مرجعیت درپی عقده گشایی است

آیت الله طباطبایی: آل سعود با توهین به مرجعیت درپی عقده گشایی است
نماینده ولی فقیه در سوریه با اشاره به توهین روزنامه شرق الاوسط به آیت الله سیستانی تصریح کرد که رژیم آل سعود درپی عقده گشایی است.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، آیت الله سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری نماینده ولی فقیه در سوریه در خطبه های نماز جمعه این هفته دمشق که در مصلی حرم حضرت زینب سلام الله علیها برگزار شد، جسارت روزنامه سعودی به آیت الله سیستانی را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: این حرکت زننده موجب جریحه دار شدن میلیون ها مسلمان شیعه شد که نشان از عقده بی حد دشمنان وهابی نسبت به مرجعیت شیعه است.

وی ادامه داد: ضربات مهلکی که محور مقاومت بر پیکره آل سعود توسط مرجعیت بزرگ شیعه حضرت امام خامنه ای و آیت الله سیستانی وارد کرد دلیل این عقده گشایی آنها است.

آیت‌الله طباطبایی تاکید کرد: دشمنان به دنبال فرقه گرایی، فتنه انگیزی و تجزیه عراق و سوریه بودند که مرجعیت بزرگ شیعه به میدان آمد و نگذاشت آنها به اهداف شوم خود دست یابند.

نماینده رهبر انقلاب در سوریه با اشاره به پیشنهاد اخیر غربی ها برای ارسال کمک به سوریه بدون هماهنگی با دولت سوریه آن را به معنای فتنه انگیزی جدید دشمنان دانست و افزود: آنها می خواهند به تروریست ها به این بهانه کمک کنند تا آتش افروزی ها را در سوریه یک بار دیگر به پا کنند که باید بسیار مراقب بود.

وی ابراز داشت: فشارهای اقتصادی که بر کشور های منطقه مقاوم توسط دولت های استکباری تحمیل می شود نشان از عجز و ناتوانی آنها است و به حول و قوه الهی به زودی در این جنگ اقتصادی نیز پیروز خواهیم شد.

آیت الله طباطبایی در پایان سخنان خود از همگان خواست تا دستورات و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا مبتلا به بیماری کرونا نشوند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
همین عقده گشائی آل سعود ان شاءالله مقدمه سقوط آنان است . دشمن بیچاره که در مانده است ___کل شیاطین بکمک خوانده است ___راه سقوط است همین بر خبیث ___بشنو و بسپار بذهن این حدیث ___شبه سقوط شه ملعون ما ___پهلوی مفسد و بس دون ما
0
0