۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۶۵۷۵۵۵

ترجمه دانش‌نامه مصور نوجوانان از کانون به کتاب‌فروشی‌ها رسید

ترجمه دانش‌نامه مصور نوجوانان از کانون به کتاب‌فروشی‌ها رسید
مجموعه‌ کتاب «آن زیر چیست؟» که در قالب دانش‌نامه‌های تصویری مخاطبان را با مفاهیم علمی آشنا می‌کند، بار دیگر از سوی کانون پرورش فکری در اختیار نوجوانان قرار گرفت.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، «سرک کشیدن زیر پوست»، «سرک کشیدن زیر پوست زمین»، «سرک کشیدن زیر پوست خودرو» و «سرک کشیدن زیر پوست شهر» عنوان‌های این کتاب‌ها با قلم «کارن لاتچانا کِنی» و «اِستر پورتر» هستند.

این دانش‌نامه‌های تصویری را «اِستیوون وود» و «آندره لوزانو» تصویرگری کرده‌اند و امیر طاهری ترجمه‌ مجموعه را بر عهده داشته است.

بر اساس این گزارش کتاب «زیر پوست» به فیزیولوژی بدن انسان می‌پردازد و اطلاعات مناسبی از دستگاه‌های مختلف بدن در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد، «زیر پوست زمین» به لایه‌ها و طبقات و همه بخش‌های درونی و طبیعی زمین می‌پردازد و «زیر پوست خودرو» نوجوانان را با مکانیک و نحوه کار قطعه‌ها و بخش‌های داخل خودرو آشنا می‌سازد.

همچنین «زیر پوست شهر» آن بخشی از زیرِ زمین را که به دست انسان ساخته شده است را مانند تونل‌ها، مترو و... مورد توجه قرار می‌دهد.

بر همین اساس سه عنوان از این مجموعه به چاپ چهارم رسیده‌اند و کتاب «سرک کشیدن زیر پوست خودرو» به چاپ سوم رسیده است.

همچنین کتاب «سرک کشیدن زیر پوست شهر» ۱۱هزار تومان و سه عنوان دیگر ۱۳هزار تومان قیمت دارد.

این مجموعه با رعایت کامل قوانین بین‌المللی نشر (کپی‌رایت) و اجازه‌ی رسمی انتشارات capstone از آمریکا به چاپ رسیده است.

یادآوری می‌شود هر یک از کتاب‌های این مجموعه ۳۲ صفحه دارد و برای گروه سنی ۱۲+ (نونگاه) و با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه از سوی کانون پرورش فکری منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این مجموعه را از فروشگاه‌های محصولات فرهنگی و ‌فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور تهیه کنند./826/د102/ف

منبع: فارس
ارسال نظرات