۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۶۵۷۵۷۶
معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان مطرح کرد؛

ضرورت پرداختن به فرهنگ حجاب و عفاف در عرصه حقیقی و مجازی

ضرورت پرداختن به فرهنگ حجاب و عفاف در عرصه حقیقی و مجازی
عزیزی با تأکید بر ضرورت توجه به فرهنگ حجاب و عفاف در فضای حقیقی و مجازی، گفت: فرهنگ حجاب و عفاف باید در طول سال و در فضای حقیقی و مجازی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت 21 تیر سالروز قیام گوهرشاد و هفته عفاف و حجاب، گفت: با توجه به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، دشمنان دین مبین اسلام، ترفندها و شیوه های مختلفی را برای به انزوا کشاندن فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی و انفکاک مسلمانان از این فرهنگ، به کار گرفته اند تا به سلطه و اهداف غیرالهی خود دست یابند.

وی افزود: با توجه به هجمه همه جانبه دشمنان و گرفتاری نفسانی بشریت، تمامی افرادی که داعیه دار حفظ ارزش های اسلامی ایرانی هستند، باید در مقابل این هجمه ها با جهادی اکبر وارد میدان شده تا در سایه سار رعایت زیست عفیفانه، شاهد استحکام خانواده و تربیت نسل توحیدی باشیم.

معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان اظهار داشت: در سبک زندگی اسلامی، زی عفیفانه و مؤمنانه مورد تأکید است.

وی اظهار داشت: توجه به فریضه عفاف و پاکدامنی مختص یک روز و یا یک هفته خاص نیست، بلکه این فریضه باید در همه اوقات و در فضاهای مختلف حقیقی و مجازی رعایت شود. 

عزیزی خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه خواهران به دلیل تأثیر گذاری فرهنگی و تربیتی نسبت به پاسداری از فرهنگ عفاف و حجاب و  ترویج و تبلیغ زندگی مؤمنانه، پاکدامنی، حیا و تربیت نسل توحیدی و انقلابی در زمینه های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی، حضور مجدانه ای در میدان عمل دارد./9451/پ310/ب1

ارسال نظرات